×

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان خبر داد ؛
آبگذاری در کانال های سد ۲۴ ساعت تمدید شد

  • کد نوشته: 103127
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۴
  • 14 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل آب منطقه ای گیلان، با بیان اینکه مرحله سوم آبگذاری کانال های راست و چپ سد سنگر یک روز تمدید شد، گفت: از آبگیری اراضی انتهای شبکه اطمینان حاصل خواهیم کرد تا به همه شالیزارها آب برسد....
    آبگذاری در کانال های سد ۲۴ ساعت تمدید شد
  • به گزارش گیل و دیلم ، وحید خرمی ۲۴ خرداد ماه در گفت وگویی، با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور تکمیل آبیاری شالیزارهای مناطق شرق و مرکزی استان گیلان، آبگذاری در کانال های راست و چپ سنگر به مدت ۲۴ ساعت تمدید شد.

    وی با بیان اینکه قرار بود مرحله سوم آبگذاری کانال های راست و چپ سنگر صبح فردا، ۲۵ خردادماه قطع شود، تصریح کرد: آبرسانی توسط کانال فومنات همچنان ادامه خواهد داشت.

    مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از اعزام اکیپ های امور آب برای بازدید از شالیزارها خبر داد و تاکید کرد: کشاورزان نگران نباشند، زیرا در این مرحله همه شالیزارهای تحت شبکه آبیاری سد سفیدرود باید آبگیری کنند تا آب را قطع کنیم.

    خرمی از کشاورزان عزیز و سختکوش گیلانی خواست نهایت همکاری را در صرفه جویی مصارف آب کشاورزی داشته باشند و خاطرنشان کرد: به منظور رفع دغدغه کشاورزان و با توجه به گرمای هوا و تکمیل آبیاری شالیزارهای مناطق شرق و مرکزی گیلان، در این مرحله ۹ روز وصل و چهار روز قطع خواهیم داشت.

    وی با بیان اینکه سومین سال خشکی و کم بارشی را تجربه می کنیم، گفت: تقویم زراعی و نوبت بندی رهاسازی آب سد را در سال‌های گذشته با کشاورزان تمرین کردیم و این روش ادامه دارد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=103127

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *