×

آتش‌سوزی پژو ۲۰۶ در رشت +تصاویر

  • کد نوشته: 7346
  • ۱۳۹۵-۰۸-۲۳
  • 183 بازدید
  • ۰
  • یک خودرو پژو ۲۰۶ در بلوار مدرس رشت دچار حریق شد. در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی در ساعت ۰۲:۱۰ روز گذشته، شنبه ۲۲ آبان ۹۵ مبنی بر آتش‌سوزی یک خودرو، ستاد فرماندهی سازمان دو خودروی اطفایی به همراه ۵ تن آتش‌نشان از ایستگاه ۳ آتش‌نشانی را به محل حادثه واقع دربلوار مدرس […]

    آتش‌سوزی پژو ۲۰۶ در رشت +تصاویر
  • یک خودرو پژو ۲۰۶ در بلوار مدرس رشت دچار حریق شد.

    آتش‌سوزی پژو 206 در رشت

    در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی در ساعت ۰۲:۱۰ روز گذشته، شنبه ۲۲ آبان ۹۵ مبنی بر آتش‌سوزی یک خودرو، ستاد فرماندهی سازمان دو خودروی اطفایی به همراه ۵ تن آتش‌نشان از ایستگاه ۳ آتش‌نشانی را به محل حادثه واقع دربلوار مدرس نرسیده به پل جانبازان اعزام کرد.

    شهرام مؤمنی، معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت در این باره گفت: به محض رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک خودروی پژو ۲۰۶ که در حاشیه خیابان از قسمت موتور و اتصالی در سیستم سیم‌کشی برق از ناحیه پمپ‌بنزین دچار آتش‌سوزی شده و موجبات بروز حریق را فراهم نمود.

    او اضافه کرد: نیروهای عملیاتی به سرعت با استفاده از تجهیزات ویژه، خاموش‌کننده دستی و لوله آبدهی در مدت‌زمان کوتاهی آتش‌سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

    مؤمنی در پایان افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت و آتش‌نشانان پس از اطمینان از نبود خطر در محل حادثه و تحویل خودرو سواری به مالک، مأموریت خود را به پایان رساندند.

    آتش‌سوزی پژو 206 در رشتآتش‌سوزی پژو 206 در رشت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=7346

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *