×

آستانه اشرفیه شهرستانی با محورهای پر رفت و آمد

  • کد نوشته: 15490
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۶
  • 55 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره راه و شهرسازی آستانه اشرفیه گفت: آستانه شهرستانی با محورهای پر رفت و آمد است که بهسازی راههای ارتباطی آن رو به افزایش است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمدحسین عزمی گفت: عملیات روکش آسفالت کمربندی بلوار شهید مطهری و آسفالت کمربندی جسیدان آستانه اشرفیه تا پل شهید بهمنیار به زودی […]

    آستانه اشرفیه شهرستانی با محورهای پر رفت و آمد
  • رئیس اداره راه و شهرسازی آستانه اشرفیه گفت: آستانه شهرستانی با محورهای پر رفت و آمد است که بهسازی راههای ارتباطی آن رو به افزایش است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمدحسین عزمی گفت: عملیات روکش آسفالت کمربندی بلوار شهید مطهری و آسفالت کمربندی جسیدان آستانه اشرفیه تا پل شهید بهمنیار به زودی آغاز می شود.

    وی افزود:شهرستان آستانه از جمله شهرستانهایی است که به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه دارای محورهای پر رفت و آمداست و به همین دلیل ایمن سازی و بهسازی راههای ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیتهای مهم این اداره است.

    عزمی ادامه داد: از این رو این اداره در راستای برنامه‌ها و اهداف خود در زمینه بهسازی و ایمن سازی راههای تحت پوشش خود اقدامات گسترده ای را در دستور کار خود داشته است.

    وی تصریح کرد: عملیات روکش آسفالت کمربندی بلوار شهید مطهری آستانه به طول ۲.۲ کیلومتر و عملیات آسفالت کمربندی جسیدان آستانه تا پل شهید بهمنیار به طول ۲.۱ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۴هزار میلیون ریال به زودی آغاز خواهد شد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15490

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *