×

آسمان گیلان تا اواخر هفته صاف همراه با وزش باد گرم است

  • کد نوشته: 43449
  • ۱۳۹۷-۱۲-۲۰
  • 89 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواخر هفته جاری صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرم است. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت وگویی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی و نفوذ تدریجی توده هوای […]

    آسمان گیلان تا اواخر هفته صاف همراه با وزش باد گرم است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواخر هفته جاری صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرم است.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت وگویی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی و نفوذ تدریجی توده هوای کم فشار به منطقه است که بر این اساس وزش باد جنوبی و روند افزایش دما تا صبح پنجشنبه پیش بینی می شود.
    وی ادامه داد: سرعت وزش باد طی سه شنبه (غروب و شب) و چهارشنبه در بعضی نقاط از شدت بیشتری برخوردار است و طی این مدت با فراهم شدن رطوبت کافی، گاهی وقوع پدیده مه در صبح ها و شب ها دور از انتظار نیست.
    به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از عصر پنجشنبه با نفوذ تدریجی سامانه سرد، شرایط برای بارندگی (ارتفاعات بالاتر از دو هزار متر بارش برف) و کاهش دما تا روز جمعه مهیاست.
    غلامی آسمان امروز گیلان را قسمتی ابری تا ابری، وزش باد جنوبی، بتدریج صاف عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، بعضی ساعت ها وزش باد گرم، در پاره ای نقاط شدید بویژه ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی کرد. 
    وی گفت: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۱۳ درجه مربوط به لاهیجان، بندرانزلی و بندرکیاشهر و کمینه دمای استان برای فردا با دو درجه مربوط به دیلمان و جیرنده بوده است. 
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۲۰ درجه و کمینه دمای فردای مرکز گیلان را نیز پنج درجه ذکرکرد. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43449

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *