×

آسمان گیلان تا اواسط هفته صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دماست

  • کد نوشته: 10765
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۷
  • 157 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواسط هفته جاری، صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش دما خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ، تقویت تدریجی و استقرار جریانات جنوبی طی ۷۲ ساعت […]

    آسمان گیلان تا اواسط هفته صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دماست
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اواسط هفته جاری، صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش دما خواهد بود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ، تقویت تدریجی و استقرار جریانات جنوبی طی ۷۲ ساعت آینده در منطقه است که بر این اساس گاهی افزایش ابر، صبح ها و شب ها در بعضی نقاط یخبندان، طی روز افزایش دما، وزش باد جنوبی (بویژه ارتفاعات و دامنه ها) و در پاره ای نقاط احتمال مه صبحگاهی پیش بینی می شود.
    وی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، وزش باد جنوبی (بویژه ارتفاعات و دامنه ها) عنوان و برای روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز همین وضعیت را پیش بینی کرد.
    غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۱۵ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دما را با هفت درجه زیرصفر مربوط به رشت (ایستگاه هواشناسی کشاورزی) ذکر کرد.
    وی گفت: بیشینه دمای رشت نیز در شبانه روز گذشته ۹ درجه ثبت شده است./ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10765

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *