×

آسمان گیلان تا پایان هفته ابری، بعضی نقاط بارندگی با احتمال رعد و برق است

  • کد نوشته: 18035
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۲
  • 149 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی با احتمال رعد و برق است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز پنجشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جوی کم و […]

    آسمان گیلان تا پایان هفته ابری، بعضی نقاط بارندگی با احتمال رعد و برق است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی با احتمال رعد و برق است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز پنجشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۴۸ ساعت آینده شرایط برای ابرناکی، وزش باد، بعضی نقاط بارندگی و احتمال رعد و برق مهیاست.
    وی آسمان امروز گیلان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا نیز همین وضعیت را پیش بینی کرد.
    غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را مربوط به بندرآستارا با ۲۹ درجه و کمینه دما را مربوط به جیرنده با ۱۱ درجه عنوان کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۲۷ و ۲۲ درجه ثبت شده است.
    وی خاطرنشان کرد: طی امروز و فردا ، ارتفاع موج دریا تا نیم متر، دمای آب بین ۲۸ تا ۲۹ درجه سلسیوس و برای شنا مناسب خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18035

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *