×

آسمان گیلان در آخرین روزهای بهار صاف تا قسمتی ابری است

  • کد نوشته: 47113
  • ۱۳۹۸-۰۳-۳۰
  • 112 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی امروز و فردا (جمعه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر خواهد بود. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر پنجشنبه در گفت وگویی بیان داشت: تا اوایل هفته آینده آسمانی آفتابی به همراه ماندگاری هوای گرم در منطقه پیش […]

    آسمان گیلان در آخرین روزهای بهار صاف تا قسمتی ابری است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی امروز و فردا (جمعه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر پنجشنبه در گفت وگویی بیان داشت: تا اوایل هفته آینده آسمانی آفتابی به همراه ماندگاری هوای گرم در منطقه پیش بینی می شود.

    وی خاطر نشان کرد: با این وجود رگبار و احتمال رعدوبرق بویژه طی عصر و شب وجود دارد.

    غلامی آسمان امروز در استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، عصر و شب احتمال رگبار پراکنده و رعدوبرق عنوان و برای فردا نیز همین وضعیت را پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای فردا در رشت را ۳۱ درجه و کمینه دما را ۲۰ درجه ذکر کرد و گفت: بیشینه دمای شهرهای انزلی و لاهیجان نیز ۳۱ درجه و کمینه دمای آنها به ترتیب ۲۳ و ۱۸ درجه خواهد بود.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای بندرآستارا طی فردا را نیز به ترتیب ۳۰ و ۲۰ درجه عنوان کرد.

    وی بیشینه رطوبت رشت را برای فردا ۸۵ درصد و کمینه رطوبت را ۴۵ درصد و بیشینه و کمینه رطوبت بندرانزلی را نیز به ترتیب ۹۰ و ۴۵ درصد ذکرکرد.

    به گفته غلامی؛ بیشینه رطوبت برای فردا در بندرآستارا ۹۰ درصد و کمینه دما را ۴۰ درصد پیش بینی کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=47113

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *