×

آسمان گیلان در آخر هفته، صاف با احتمال رگبار پراکنده است

  • کد نوشته: 46291
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۹
  • 146 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی دو روز پیش رو و ایام پایانی هفته ، صاف تا قسمتی ابری با احتمال بارش پراکنده خواهد بود. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر پنجشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای […]

    آسمان گیلان در آخر هفته، صاف با احتمال رگبار پراکنده است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی دو روز پیش رو و ایام پایانی هفته ، صاف تا قسمتی ابری با احتمال بارش پراکنده خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر پنجشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای به طور غالب پایدار در منطقه است و بر این اساس تا اواخر هفته آینده روند افزایش دما و همچنین در پاره ای نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.
    وی خاطر نشان کرد: طی ۴۸ ساعت آینده، گاهی با تقویت ناپایداری های محلی، افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

    غلامی آسمان امروز را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده عنوان و برای فردا (جمعه) نیز همین شرایط را پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۲۶ درجه مربوط به بندرانزلی و کمینه دمای فردا در استان را با هشت درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۲۷ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۷ درجه عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46291

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *