×

آسمان گیلان در روزهای آغازین هفته نیمه ابری همراه با وزش باد گرم است

  • کد نوشته: 27298
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۵
  • 115 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی روزهای آغازین هفته جاری نیمه ابری، مه آلود همراه با وزش باد جنوبی (گرم) است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است که بر این […]

    آسمان گیلان در روزهای آغازین هفته نیمه ابری همراه با وزش باد گرم است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی روزهای آغازین هفته جاری نیمه ابری، مه آلود همراه با وزش باد جنوبی (گرم) است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است که بر این اساس طی ۳۶ ساعت آینده وزش باد جنوبی (گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها) و نیز پدیده مه دور از انتظار نیست.
    وی ادامه داد: گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار بارش پراکنده طی این مدت دور از انتظار نیست ولی از روز شنبه با تقویت تدریجی ناپایداری، ابرناکی، مه آلود بودن هوا ، کاهش دما، احتمال رعد و برق، بارندگی ، وزش باد (گاهی شدید) و در ارتفاعات بارش برف تا اواسط هفته پیش بینی می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، بعضی نقاط افزایش ابر و مه آلود، وزش باد جنوبی عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را کمی ابری تا نیمه ابری، مه آلود، وزش باد جنوبی، اواخر وقت بعضی نقاط افزایش ابر و بارندگی پراکنده پیش بینی کرد.
    وی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۱۵ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با یک درجه مربوط به جیرنده ثبت شده است.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۴ و چهار درجه ذکر کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27298

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *