×

آسمان گیلان در روزهای پایانی هفته نیمه ابری، در ارتفاعات وزش باد گرم است

  • کد نوشته: 27519
  • ۱۳۹۶-۱۰-۲۱
  • 146 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان در روزهای پایانی هفته جاری، کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه هاست. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر پنجشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور […]

    آسمان گیلان در روزهای پایانی هفته نیمه ابری، در ارتفاعات وزش باد گرم است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان در روزهای پایانی هفته جاری، کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه هاست.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر پنجشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار طی ۳۶ ساعت آینده در منطقه است که بر این اساس افزایش نسبی دما، در ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی (گاهی احتمالاً شدید) و مه پیش بینی می شود.
    وی ادامه داد: از شنبه هفته آینده با نفوذ تدریجی امواج ناپایدار، افزایش ابر، وزش باد، روند کاهش دما و بارندگی ( در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف) تا روز چهارشنبه مورد انتظار است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را کمی ابری تا نیمه ابری، بعضی نقاط افزایش ابر و وزش باد، احتمال بارش پراکنده، در ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی (گاهی احتمالاً شدید) عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را کمی ابری تا نیمه ابری، مه، بعضی نقاط افزایش ابر و وزش باد، احتمال بارش پراکنده، ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی(گاهی احتمالاً شدید) پیش بینی کرد.

    وی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۱۱ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با سع درجه زیرصفر مربوط به ماسوله ثبت شده است.

    غلامی بیشینه و کمینه دمای رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۹ و چهار درجه ذکر کرد.
    وی گفت: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با افزون بر ۲۱ میلیمتر مربوط به رودسر بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27519

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *