×

آسمان گیلان در روزهای پایانی هفته نیمه ابری است

  • کد نوشته: 41725
  • ۱۳۹۷-۱۱-۱۱
  • 132 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان در روزهای پایانی هفته جاری، کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه هاست. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر موج کم […]

    آسمان گیلان در روزهای پایانی هفته نیمه ابری است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان در روزهای پایانی هفته جاری، کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه هاست.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر موج کم و بیش ناپایدار طی ۴۸ ساعت آینده از منطقه است که بر این اساس در بعضی نقاط افزایش ابر و بارش پراکنده مورد انتظار است.
    وی ادامه داد: از شنبه آینده سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود که شرایط را برای بارندگی، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات تا اواسط هفته مهیا می سازد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را قسمتی ابری تا ابری، بارش پراکنده، گاهی کاهش ابر، در ارتفاعات و دامنه های جنوبی کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد جنوبی عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری، وزش باد جنوبی بویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی کرد. 
    غلامی بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۱۸ مربوط به مربوط به لاهیجان و کمینه دمای فردا را با سه درجه مربوط به ماسوله ذکر کرد. 
    وی بیشینه دمای امروز رشت را ۱۴ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز پنج درجه عنوان کرد. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41725

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *