×

آغاز بارش ها در گیلان از غروب فردا

  • کد نوشته: 27762
  • ۱۳۹۶-۱۰-۲۹
  • 144 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان، با بیان اینکه از غروب فردا شرایط جوی استان تغییر خواهد کرد، گفت: با وزش باد شمالی و نفوذ سامانه بارشی به منطقه، شایط برای ابری شدن هوا و بارش مجدد در گیلان فراهم خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،یوسف شجاعی با بیان اینکه امروز دمای هوای گیلان […]

    آغاز بارش ها در گیلان از غروب فردا
  • کارشناس هواشناسی گیلان، با بیان اینکه از غروب فردا شرایط جوی استان تغییر خواهد کرد، گفت: با وزش باد شمالی و نفوذ سامانه بارشی به منطقه، شایط برای ابری شدن هوا و بارش مجدد در گیلان فراهم خواهد شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،یوسف شجاعی با بیان اینکه امروز دمای هوای گیلان تحت تاثیر جریانات جنوبی افزایش داشت، اظهار کرد: بالاترین دمای امروز استان در رشت به ۲۰ درجه رسید که نسبت به روز گذشته، ۱۱ درجه افزایش داشته است. ماسوله نیز با دمای ۲ درجه زیر صفر سردترین نقطه استان بود.

    وی با اشاره به برقرار بودن همین شرایط جوی تا ظهر فردا، افزود: وزش باد گرم و افزایش دما در برخی از نقاط گیلان شدید خواهد بود و لذا توصیه می شود از روشن کردن آتش در محیط های باز به ویژه عرصه های جنگلی خودداری کنید.

    کارشناس هواشناسی گیلان، با بیان اینکه از غروب و شب جمعه، ۲۹ دی شرایط جوی استان تغییر خواهد کرد، گفت: با وزش باد شمالی و نفوذ سامانه بارشی به منطقه، شایط برای ابری شدن هوا و بارش مجدد در گیلان فراهم خواهد شد.

    شجاعی، از فعالیت ۲۴ ساعته سامانه مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: این سامانه مدت کوتاهی در گیلان فعال است و به سرعت از مرزهای شرقی استان خارج می شود لذا بارندگی و سرعت وزش باد در برخی از نقاط شدید خواهد بود.

    وی با بیان اینکه روز شنبه، ۳۰ دی شیب کاهش دما تند خواهد بود، خاطرنشان کرد: انتظار داریم روز شنبه در ارتفاعات استان شاهد بارش برف باشیم، اما از اواخر روز شنبه از سمت غرب استان کاهش ابر و قطع بارندگی را خواهیم داشت.

    کارشناس هواشناسی گیلان، آسمان استان برای روزهای یکشنبه و دوشنبه، اول و دوم بهمن را صاف و آفتابی پیش بینی کرد و یادآور شد: دریا از بعد از ظهر فردا به تدریج مواج و برای فعالیت های مرتبط نامناسب می شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27762

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *