×

آغاز بارندگی ها در گیلان از فردا

  • کد نوشته: 44181
  • ۱۳۹۸-۰۱-۰۹
  • 184 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از آغاز بارندگی، وزش باد و مه آلودگی آسمان استان از فردا (شنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر جمعه در گفت وگویی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده وجود جریانات کم و بیش ناپایدار در منطقه است بنابراین طی […]

    آغاز بارندگی ها در گیلان از فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از آغاز بارندگی، وزش باد و مه آلودگی آسمان استان از فردا (شنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر جمعه در گفت وگویی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده وجود جریانات کم و بیش ناپایدار در منطقه است بنابراین طی ۲۴ ساعت آینده در بعضی نقاط بارندگی پیش بینی می شود همچنین از عصر شنبه با نفوذ تدریجی سامانه بارشی و سرد، شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد (بعضی ساعت ها شدید) ارتفاعات بارش برف، کاهش دما و احتمال رعد و برق تا دوشنبه مهیاست.
    وی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی (بویژه عصر و شب) ، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
    به گفته غلامی، بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۱۷ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا نیز مربوط به دیلمان و ماسوله با سه درجه است. 
    وی بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۴ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۹ درجه ذکرکرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44181

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *