×

آغاز دوباره بارش برف در گیلان

  • کد نوشته: 8148
  • ۱۳۹۵-۰۹-۲۷
  • 120 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: از اواخر وقت شنبه بارش برف و باران در مناطق مختلف استان را شاهد هستیم. مازیار غلامی در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار طی امروز است. بنابراین شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، […]

    آغاز دوباره بارش برف در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: از اواخر وقت شنبه بارش برف و باران در مناطق مختلف استان را شاهد هستیم.

    مازیار غلامی در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار طی امروز است. بنابراین شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارش باران و برف، وزش باد، کاهش دما، احتمال رعدو برق تا اواسط هفته مهیا است .

    وی ادامه داد: در روز شنبه هوای گیلان ابری و مه آلود، بتدریج طی عصرو شب بعضی نقاط بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

    غلامی هوای گیلان را برای یکشنبه ابری و مه آلود همراه با بارش برف و باران، اواخر وقت کاهش ناپایداری و برای رو دوشنبه نیمه ابری تا ابری در بعضی نقاط بارندگی،گاهی کاهش ابر پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: ۶ ساعت گذشته امروز بیشترین بارش برف در رشت و لاهیجان را شاهد بوده ایم که ۷ میلیمیتر باران باریده است و از ایستگاه هواشناسی ماسوله و تالش نیز بارش برف گزارش شده است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8148

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *