×

آغاز مسابقات ورزش زورخانه ای منطقه ۵ کشور در لاهیجان

  • کد نوشته: 51477
  • ۱۳۹۸-۰۸-۱۰
  • 54 بازدید
  • ۰
  • مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منطقه پنج کشور با شرکت استان های اردبیل ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و گیلان صبح جمعه در لاهیجان آغاز شد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،مدیر داخلی هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان لاهیجان در این باره گفت: […]

    آغاز مسابقات ورزش زورخانه ای منطقه ۵ کشور در لاهیجان
  • مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منطقه پنج کشور با شرکت استان های اردبیل ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و گیلان صبح جمعه در لاهیجان آغاز شد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،مدیر داخلی هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان لاهیجان در این باره گفت: مسابقات ورزش زورخانه ای منطقه ۵ کشور با حضور مسئولان ورزشی شهرستان و استان و جمع کثیری ازعلاقه مندان ورزش های پهلوانی در زورخانه علی ابن ابیطالب (ع) لاهیجان مورد استقبال مردم قرارگرفت.

    علی عابد افزود: این مسابقه یک روزه در رده های سنی بزرگسالان ، ورزش های تیمی و هنرهای فردی برگزار می شود که به ترتیب مدالهای طلا، نقره و برنز به نفرات برتر رتبه های اول تا سوم این دوره از مسابقات تعلق می گیرد.

    وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه پهلوانان چهار استان با هم به رقابت می پردازند.

    هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان لاهیجان ۲۰مقام پهلوانی کشوری دارد و درسال های ۹۶و ۹۷ توانست در رشته های پیشکسوتان و جوانان رتبه اول کشوری را بدست آورد.

    لاهیجان در شرق استان گیلان واقع است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51477

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *