×

آغاز پرداخت تسهیلات جاری برای تغذیه و نگهداری باغات چای

  • کد نوشته: 62760
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۵
  • 166 بازدید
  • ۰
  • پرداخت تسهیلات جاری به ازاء هر هکتار ۳ میلیون تومان توسط صندوق حمایت از توسعه چای آغاز گردید. به گزارش گیل و دیلم ،مهندس جهانساز رئیس سازمان چای کشور با اعلام این خبر اظهار داشتند: این تسهیلات ارزان قیمت یک ساله با کارمزد ۴ درصد می باشد که از بهاء برگ سبز چایکاران در سال […]

    آغاز پرداخت تسهیلات جاری برای تغذیه و نگهداری باغات چای
  • پرداخت تسهیلات جاری به ازاء هر هکتار ۳ میلیون تومان توسط صندوق حمایت از توسعه چای آغاز گردید.

    به گزارش گیل و دیلم ،مهندس جهانساز رئیس سازمان چای کشور با اعلام این خبر اظهار داشتند: این تسهیلات ارزان قیمت یک ساله با کارمزد ۴ درصد می باشد که از بهاء برگ سبز چایکاران در سال آینده کسر خواهد شد.

    ایشان در ادامه خاطر نشان کردند: که تسهیلات سرمایه ای ۴ درصد با باز پرداخت ۴ ساله نیز به چایکاران پرداخت می گردد،که برای احیاء باغات چای هکتاری ۱۸ میلیون تومان،برای هرس کف بر ۱۲ میلیون تومان و هرس کمر بر ۸ میلیون تومان خواهد بود و همچنین چایکاران برای مکانیزاسیون نیز برابر فاکتور ارائه شده تسهیلات ۴ درصد با بازپرداخت ۴ ساله دریافت می کنند.

    مهندس جهانساز در ادامه یادآور شدند: که چایکاران برای دریافت این تسهیلات به ادارات چای شهرستان خویش مراجعه نمایند و با تکمیل پرونده تسهیلات سرمایه در گردش را بلافاصله از طریق صندوق دریافت کنند و تسهیلات سرمایه ای با معرفی به بانک های توسعه تعاون و بانک مهر ایران با باز پرداخت ۴ درصد انجام خواهد گرفت.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=62760

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *