×

آقای ثابتی! جسارتا چگونه می خواهید تو روی مردم نگاه کنید وقتی مواضعتان با خواسته های ۸۰ درصد از مردم ایران در تضاد و تقابل است؟!

  • کد نوشته: 105382
  • ۱۴۰۳-۰۶-۰۱
  • 25 بازدید
  • ۰
  • این طرز فکر آقای ثابتی، ستودنی است اما جسارتاً این سوال پیش می آید که خود او چگونه می خواهد تو روی مردم نگاه کند وقتی رویکردها و مواضعش با خواسته های دستکم ۸۰ درصد از مردم ایران یا همان موکلان محترم، در تضاد و تقابل است؟!...
    آقای ثابتی! جسارتا چگونه می خواهید تو روی مردم نگاه کنید وقتی مواضعتان با خواسته های ۸۰ درصد از مردم ایران در تضاد و تقابل است؟!
  • به گزارش گیل و دیلم ، عصر ایران نوشت: این خیلی خوب است که یک نماینده، یک وزیر، یک مدیر و یک سیاستمدار، به فکر این باشد که چگونه می خواهد به روی مردم نگاه کند. به ویژه وقتی کسی در جایگاه وکالت مردم قرار گرفته باید بیش از هر فرد دیگری به فکر چشم در چشم شدن با موکلانش باشد.

    این طرز فکر آقای ثابتی، ستودنی است اما جسارتاً این سوال پیش می آید که خود او چگونه می خواهد تو روی مردم نگاه کند وقتی رویکردها و مواضعش با خواسته های دستکم ۸۰ درصد از مردم ایران یا همان موکلان محترم، در تضاد و تقابل است؟!

    انتخابات ریاست جمهوری اخیر، یک شاخص تاریخی بود که نشان داد مردم ایران چگونه می اندیشند و چه می خواهند و چه نمی خواهند. آشکار است که هم رأی دهندگان به پزشکیان و هم آن ۵۰ درصدی که حتی در مرحله دوم هم رای ندادند، مخالف روش ها و سیاست هایی هستند که ثابتی و امثال او در جبهه پایداری و برخی جریان های سیاسی دیگر بر کشور تحمیل کرده اند.

    اگر پایداری چی ها این را نفهمیده اند، وا اسفا که خورشید را می بینند و درکش نمی کنند ولی اگر می فهمند و همچنان خلاف راه مردم می روند، وامصیبتا که به سمت خورشید لجن می افکنند تا به زعم خودشان تاریکش کنند.

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: عصر ایران
    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=105382

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *