×

آماده باش حفاظت محیط زیست استان گیلان در پی بارش سنگین برف

  • کد نوشته: 11664
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۹
  • 82 بازدید
  • ۰
  • دکتر محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از تشکیل تیم امداد و آماده باش کامل به تمامی نیروهای حفاظت محیط زیست خبرداد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» قربانعلی محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت:در پی شروع بارش برف در استان گیلان و باتوجه به پیش بینی های انجام شده در استان […]

    آماده باش حفاظت محیط زیست استان گیلان در پی بارش سنگین برف
  • دکتر محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از تشکیل تیم امداد و آماده باش کامل به تمامی نیروهای حفاظت محیط زیست خبرداد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» قربانعلی محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت:در پی شروع بارش برف در استان گیلان و باتوجه به پیش بینی های انجام شده در استان مبنی بر احتمال بارش سنگین این رحمت الهی یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان آماده باش کامل می باشد.
    وی افزود: تمامی پاسگاهها و روسای مناطق تحت مدیریت و حفاظت شده کاملا آماده باش بوده و تشکیل تیم امداد برف داده اند.

    دکترمحمدپور در ادامه گفت: از ساعات ابتدای امروز با اکیپ کامل و تجهیزات مورد نیاز زمستانی تشکیل و به منظور انجام هرگونه عملیات در صورت اعلام نیاز واحدها در حالت آماده باش کامل جهت اعزام به ماموریت و همچنین حفظ حراستاز پرندگان و جلوگیری از هرگونه شکار غیرمجاز در شرایط جوی هستند.
    مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: پاسگاهها و کلیه روسا مداما در حال ارسال گزارش هستند وتاکنون هیچ مشکل خاصی مشاهده نشده است.

    قربانعلی محمدپور در پایان افزود: به استحضار مردم شریف و ولایتمدار استان گیلان می رسانم با عنایت به برودت هوا و برف شدید وپناه آوردن حیوانات به آبادی ضمن دانه پاشی برای پرندگان، از شکار آنها خودداری نموده و با محیط زیست همکاری نمایند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11664

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *