×

رییس پلیس راه گیلان اعلام کرد ؛
آماده باش ۵۶ تیم و گشت پلیس راه گیلان

  • کد نوشته: 98299
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۹
  • 78 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه گیلان گفت: ۵۶ تیم و گشت پلیس راه در محورهای استان حضور دارند تا سفر ایمنی را برای مسافران رقم بزنند.....
    آماده باش ۵۶ تیم و گشت پلیس راه گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگویی از تردد روان در محورهای ورودی استان خبر داد و اظهار کرد: از صبح امروز وضعیت ترافیک در محورهای استان روان و عادی گزارش شده و گره ترافیکی نداریم اما با توجه به وضعیت مطلوب آب و هوا ورودی مسافر به استان در حال افزایش است.

    رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه پلیس نیز با آماده‌باش کامل در تمام محورهای استان جهت تسهیل در تردد هموطنان و ایجاد نظم و انضباط ترافیکی حضور دارد، افزود: ۵۶ تیم و گشت پلیس راه آماده باش بوده و در محورهای استان حضور دارند تا سفر ایمنی را برای مسافران رقم بزنند.

    وی تأکید کرد: با توجه به بارش‌ برف در هفته‌های اخیر، مسافران و رانندگان ترجیحا از تردد غیر ضرور در محورهای کوهستانی و ییلاقی پرهیز کنند و در صورت لزوم حتما زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی در راستای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان در محورهای ییلاقی و کوهستانی به همراه داشته باشند.

    سرهنگ صفاری با تأکید بر اینکه رانندگان از رفتارهای پرخطر به ویژه سبقت‌ و سرعت غیرمجاز خودداری کنند، گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو جاده‌های استان شلوغ است لذا رانندگان از رفتارهای پر خطر پرهیز کنند. سرعت، عجله و شتاب در رانندگی منجر به وقوع تصادفات پر خطر می‌شود لذا هموطنان برای اینکه ترددی ایمن و سفری خوش داشته باشند، تقاضا می‌کنیم که ضمن رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی از عجله و شتاب پرهیز کنند و مراقب تردد عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت باشند.
    رئیس پلیس راه گیلان در خصوص محدودیت ترافیکی در استان تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ بامداد فردا، ۲۰ بهمن‌ماه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ بامداد روز یکشنبه، ۲۲ بهمن ماه در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس و همچنین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس ممنوع است.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=98299

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *