×

آماده سازی ستاد بحران شهرداری رشت در برابر اولین برف زمستانی

  • کد نوشته: 25855
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۱
  • 133 بازدید
  • ۰
  • معاون خدمات شهری شهرداری رشت از آماده سازی ستاد بحران و تجهیز این ستاد در برابر اولین برف زمستانی خبر داد . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی بهارمست با اشاره به تاکید شهردار رشت مبنی بر اینکه برف اول امسال نباید موجب غافلگیری شود گفت: در همین راستا ستاد بحران شهرداری رشت […]

    آماده سازی ستاد بحران شهرداری رشت در برابر اولین برف زمستانی
  • معاون خدمات شهری شهرداری رشت از آماده سازی ستاد بحران و تجهیز این ستاد در برابر اولین برف زمستانی خبر داد .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی بهارمست با اشاره به تاکید شهردار رشت مبنی بر اینکه برف اول امسال نباید موجب غافلگیری شود گفت: در همین راستا ستاد بحران شهرداری رشت تجهیز و آماده استقبال از این نعمت خدادادی خواهد شد .

    وی آماده سازی ستاد بحران را در دو بخش ماشین آلات و نیروی انسانی تقسیم بندی کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه لجستیک، تعمیر و به روز رسانی ماشین آلات در دستور کار است تا در زمان بارش برف با آمادگی کامل در نقاط مشخص مستقر و آماده خدمت رسانی باشند .

    معاون خدمات شهری شهرداری رشت در ادامه با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی و پیمانکاران اضافه کرد: با توجه به محدودیت های شهرداری رشت در بخش ماشین آلات، از ظرفیت های بخش خصوصی و پیمانکاران برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان نیز استفاده خواهیم کرد .

    معاون خدمات شهری شهرداری رشت با تاکید بر پرداخت مطالبات معوقه پیمانکاران و نیروهای خدماتی ، بیان کرد: با رفع موانع موجود، برنامه ریزی‌های صورت گرفته،تجهیز و آماده سازی ستاد بحران و تعمیر ماشین آلات، شهرداری رشت با تمام توان به استقبال نخستین برف زمستانی خواهد رفت تا شهروندان بدون نگرانی به تماشای بارش این نعمت الهی بنشینند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25855

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *