×

آویشن باقری: به حسرت گیلانی‌ها در کسب مدال المپیک پایان می‌دهم

  • کد نوشته: 24563
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۲
  • 120 بازدید
  • ۰
  • قهرمان کاراته امیدهای جهان گفت: می‌خواهم بعد از ۶۸ سال به حسرت کسب مدال توسط گیلانی‌ها در المپیک پایان دهم و به‌عنوان یک بانوی گیلانی برای هم استانی‌هایم پیام‌آور شادی باشم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» آویشن باقری با بیان اینکه کسب مدال طلا در رده امیدها پایان کار نیست اظهار کرد: مهم‌ترین […]

    آویشن باقری: به حسرت گیلانی‌ها در کسب مدال المپیک پایان می‌دهم
  • قهرمان کاراته امیدهای جهان گفت: می‌خواهم بعد از ۶۸ سال به حسرت کسب مدال توسط گیلانی‌ها در المپیک پایان دهم و به‌عنوان یک بانوی گیلانی برای هم استانی‌هایم پیام‌آور شادی باشم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» آویشن باقری با بیان اینکه کسب مدال طلا در رده امیدها پایان کار نیست اظهار کرد: مهم‌ترین هدفم کسب مدال در رده بزرگ‌سالان به‌ویژه در مسابقات المپیک است.

    وی گفت: با توجه به اینکه کاراته به عنوان نخستین بار در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو وارد بازی های المپیک خواهد شد انگیزه مضاعفی در کاراته کاها ایجادشده است. می‌خواهم بعد از ۶۸ سال به حسرت کسب مدال توسط گیلانی ها در المپیک پایان دهم و به عنوان یک بانوی گیلانی برای هم استانی هایم پیام‌آور شادی باشم.

    کاراته کای گیلانی تیم ملی امید بابیان اینکه پس از کسب مدال جهانی اسپانیا استقبال خوبی از وی به عمل آمد افزود: از مردم و مسئولین که استقبال باشکوهی از من داشتند سپاسگزارم لیکن انتظار حمایت بیشتری از مسئولین دارم، کاراته به عنوان یک‌رشته المپیکی می‌تواند به اعتبار ورزش گیلان در بعد ملی و بین‌المللی بیفزاید.

    باقری با تشکر از خانواده‌اش بیان کرد: از پدر و مادرم که همواره مشوق من بودند همچنین از مربیان باشگاهی و تیم ملی نهایت سپاس رادارم و امیدوارم با مدال جهانی در رده بزرگ‌سالان پاسخ خوبی به زحماتشان بدهم/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24563

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *