×

آیت‌الله قربانی: باید اخلاق را در مساله انتخابات به طور اخص در نظر بگیریم

  • کد نوشته: 14677
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۹
  • 130 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: باید اخلاق را در مساله انتخابات به طور اخص در نظر بگیریم، تمام سعی مسئولین و مردم باید بر این باشد که در این مهم، افراد بی تعهد و بی ایمان را روی کار نیاورند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، آیت‌الله قربانی، نماینده ولی فقیه در […]

    آیت‌الله قربانی:  باید اخلاق را در مساله انتخابات به طور اخص در نظر بگیریم
  • نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: باید اخلاق را در مساله انتخابات به طور اخص در نظر بگیریم، تمام سعی مسئولین و مردم باید بر این باشد که در این مهم، افراد بی تعهد و بی ایمان را روی کار نیاورند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، آیت‌الله قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در دیدار اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وی، با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اظهار کرد: با تعامل عقلانی و دین مدارانه میان مسئولین و جمعیت تاثیرگذار استان و با داشتن افکاری مسئولانه و در سایه ولایت، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را از سر راه برداریم.

    وی با بیان اینکه ما مدیون این نظام و خون پاک شهیدان هستیم و باید اخلاق را در مساله انتخابات به طور اخص در نظر بگیریم، افزود: تمام سعی مسئولین و مردم باید بر این باشد که در این مهم، افراد بی تعهد و بی ایمان را روی کار نیاورند.

    در ادامه سید کاظم دلخوش، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان ضمن ارائه گزارشی از فرآیند شروع به کار این هیات، به بیان مواردی از ابهامات موجود در قوانین مرتبط با انتخابات شهر و روستا پرداخت و اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با همکاری سایر نمایندگان استان نسبت به رفع این موارد از طریق مجلس شورای اسلامی اقدام نماییم.

    وی با بیان اینکه قانون، اختیار عمل را در انتخابات شوراهای شهر و روستا، به نمایندگان مجلس سپرده است، افزود: در این مدت، نشست‌هایی با استاندار، فرمانداران شهرستان‌ها و نیز مراجع چهارگانه بررسی کننده رد و یا تایید صلاحیت داوطلبان، برای هماهنگی‌های لازم برگزار شده است و به نتایج و تعاملات خوبی دست یافته‌ایم.

    دلخوش گفت: تمام تلاش ما بر این بوده تا با تدبیر، تشریک مساعی و تجمیع سلایق نمایندگان استان به منظور انتخاب رابطین، ناظرین و بازرسان مجرب برای همکاری با هیات عالی نظارت، این مهم را با رعایت عدالت و احترام، به سرانجام مطلوب برسانیم.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14677

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *