×

ابراهیم مهربان: این عدم انتخاب را حکمت پروردگار و لطف مردم می دانم

  • کد نوشته: 16236
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۴
  • 237 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان، ابراهیم مهربان در ششمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با قدردانی ازحضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: مردم با این حضور گسترده نشان دادند که بعد از قریب به ۴ دهه همچنان پای انقلاب و آرمانهای امام […]

    ابراهیم مهربان: این عدم انتخاب را حکمت پروردگار و لطف مردم می دانم
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان، ابراهیم مهربان در ششمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با قدردانی ازحضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: مردم با این حضور گسترده نشان دادند که بعد از قریب به ۴ دهه همچنان پای انقلاب و آرمانهای امام راحل بوده و هستند .

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان ضمن تبریک انتخاب دکتر روحانی بعنوان رئیس جمهور ایران ، اظهار داشتند: امیدوارم همانگونه که برنده این انتخابات مردم هستند به گونه ای عمل شود که منتفعان این امر نیز مردم باشند

    وی با انتقاد از عملکرد برخی از نمایندگان فرمانداری، افزود: متأسفانه احدی از مسئولین ادارات به عنوان نماینده فرمانداری با سوء استفاده از عدم آگاهی کامل برخی از شهروندان با مقوله رأی الکترونیکی به اعتماد مردم و فرمانداری خیانت نموده و به نفع ستادی که خود عضو آن بود و به نفع کاندیدای مورد نظر در شورا اخذ رأی نمود .

    وى ادامه داد سالهاست که با مقوله برد و باخت در ورزش آشنا بوده و این عدم انتخاب را نیز حکمت خدا ولطف مردم میداند.

    ابراهیم مهربان با عنوان عدم رضایت شهروندان ازمدیریت حوزه خدمات شهری و عمرانی شهرداری لاهیجان بویژه در محلات پردسر ، خالوباغ و …، افزودند : تعدادی از مسئولین شهرداری با استفاده از خودرو و امکانات شهرداری به صورت آشکارا از برخی کاندیدها حمایت کردند .

    وی با عنوان عدم رضایت ازبرخی پرسنل شهرداری ، از شهردار لاهیجان خواستار دقت نظر لازم به این موضوع و جلوگیری از سوء استفاده برخی مدیران میانى شهردارى شد و افزود: هرچند تلاش و زحمات فراوان شهردار لاهیجان غیر قابل انکار است ولی برخی در شهرداری از رأفت شهردار سوء استفاده و تخلفات آشکاری مرتکب می شوند .

    ابراهیم مهربان عدم جمع آوری دستفروشان در پیاده رو و ورودی بازار روز شماره ۲ و ۳ را عامل از بین رفتن رونق اقتصادی بازار عنوان و عملکرد عوامل شهرداری را در این خصوص بسیار متناقض دانستند .

    وی در ادامه با اشاره به عدم همکاری مدیرکل میراث فرهنگی استان و عدم تحقق قول مساعد وی جهت رفع مشکل کوچه جنب پردسر، افزودند: متأسفانه با گذشت دوسال از جلسه ای که با حضور علیزاده مدیر کل میراث فرهنگی استان منعقد شد ، تاکنون وعده های مدیر کل میراث به جهت رفع مشکل شهروندان و اهالی این کوچه محقق نشده و همچنان راه ارتباطی آن مسدود می باشد .

    ابراهیم مهربان همچنین با اشاره به برخی پروژه های نیمه تمام از جمله خانه کشتی که هم اکنون محلی برای تجمع افراد معلوم الحال و باعث نارضایتی اهالی این منطقه شده ، خواستار تسریع در عملیات اجرایی آن شد .

    وی همچنین از تلاش و زحمات فراوان پرسنل خدمات شهری در این ایام به جهت تنظیف شهر تشکر و قدردانی نمود .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16236

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *