×

ابراهیم مهربان: فوتبال لاهیجان با نام جهانگیری شناخته شد/ آرزوی شفای عاجل برای این پیشکسوت عرصه ی ورزش دارم

  • کد نوشته: 25452
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۲
  • 196 بازدید
  • ۰
  • اختصاصی؛ ابراهیم مهربان از چهره های شاخص ورزشی و عضو سابق شورای شهر لاهیجان طی تماس با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی گیل و دیلم اظهار داشت: متاسفانه مطلع شدم که آقای جاوید جهانگیری در بستر بیماری هستند‌ ،هر چند در مدت کوتاهی که در لاهیجان حضور داشتم با وجود اینکه در کما بودند به ملاقات […]

    ابراهیم مهربان: فوتبال لاهیجان با نام جهانگیری شناخته شد/ آرزوی شفای عاجل برای این پیشکسوت عرصه ی ورزش دارم
  • اختصاصی؛ ابراهیم مهربان از چهره های شاخص ورزشی و عضو سابق شورای شهر لاهیجان طی تماس با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی گیل و دیلم اظهار داشت:
    متاسفانه مطلع شدم که آقای جاوید جهانگیری در بستر بیماری هستند‌ ،هر چند در مدت کوتاهی که در لاهیجان حضور داشتم با وجود اینکه در کما بودند به ملاقات ایشان رفتم. به نوبه ی خودم آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای او مسئلت می کنم و امیدوارم هرگز فراموش نکنیم که فوتبال لاهیجان به نام جاوید جهانگیری شناخته شد.
    و شاید اگر جهانگیری پیش از دوران قهرمانی و یا حتی پس از آن زندگی ورزشی خودش را در تهران می گذراند و ادامه می داد امروزه از وی به عنوان یک اسطوری ملی نام برده می شد مانند نیما خیراندیش عزیز که او هم اگر در لاهیجان نمی ماند شاید خیلی بیشتر از آن جایگاهی که امروز حق او بود دست می یافت!
    من هرگز فراموش نمی کنم که در همین شهر خودمان ، کسانی که شاید در سطح محلات هم فوتبال بازی نکرده بودند از جاوید جهانگیری ایراد می گرفتند و این ها همیشه مایه ی تاسف است! و هرگز فراموش نخواهد شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25452

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *