×

ابرناکی، بارندگی و وزش باد در گیلان تا اواخر فردا

  • کد نوشته: 23478
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۰
  • 134 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: ابرناکی، مه آلود بودن هوا و در بعضی ساعت ها بارندگی تا اواخر وقت فردا (جمعه) در استان ادامه دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مازیار غلامی روز پنجشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است و […]

    ابرناکی، بارندگی و وزش باد در گیلان تا اواخر فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: ابرناکی، مه آلود بودن هوا و در بعضی ساعت ها بارندگی تا اواخر وقت فردا (جمعه) در استان ادامه دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مازیار غلامی روز پنجشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است و بر این اساس ابرناکی، مه آلود بودن هوا ، در بعضی ساعت ها بارندگی ، وزش باد (پاره ای نقاط احتمالا شدید) و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: از اواخر وقت جمعه ، با تضعیف ناپایداری، کاهش ابر و افزایش نسبی دما برای روز شنبه مورد انتظار است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط احتمالا شدید) ، احتمال رعد و برق، در ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز قسمتی ابری تا ابری، بارش پراکنده و احتمال رعد و برق خواهد بود.

    وی آسمان فردا را نیز ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط احتمالا شدید) ، احتمال رعد و برق، در ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز قسمتی ابری تا ابری، بارش پراکنده و احتمال رعد و برق، اواخر کاهش ناپایداری پیش بینی کرد.

    غلامی افزود: بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۲۴ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما نیز با ۹ درجه مربوط به جیرنده ثبت شده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای شهر رشت را نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب ۲۰ و ۱۵ درجه سلسیوس ذکر کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23478

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *