×

ابلاغ شیوه جدید استمرار فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس گیلان؛ آموزش در مراکز آموزشی شهرستان‌های قرمز به صورت غیر حضوری است

  • کد نوشته: 75365
  • ۱۴۰۰-۱۱-۲۲
  • 65 بازدید
  • ۰
  • استمرار فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در کلیه مدارس روستایی و عشایری با جمعیت دانش آموزان کمتر از ۱۵ نفر در کلاس و کلیه کلاس‌های عملی هنرستان‌ها (برون سپاری هنرستان‌های کشاورزی) کماکان به صورت گذشته تمام حضوری است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان به […]

    ابلاغ شیوه جدید استمرار فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس گیلان؛ آموزش در مراکز آموزشی شهرستان‌های قرمز به صورت غیر حضوری است
  • استمرار فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در کلیه مدارس روستایی و عشایری با جمعیت دانش آموزان کمتر از ۱۵ نفر در کلاس و کلیه کلاس‌های عملی هنرستان‌ها (برون سپاری هنرستان‌های کشاورزی) کماکان به صورت گذشته تمام حضوری است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان به استناد مصوبات یکصد و نوزدهمین جلسه ستاد کرونای استان، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

    در راستای اجرای مفاد بخشنامه‌های وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و کشور مبنی بر برگزاری حضوری کلاس‌های درس و امتحانات مدارس پس از همه گیری سویه امیکرون کرونا و مصوبه یکصد و نوزدهمین جلسه ستاد کرونای استان؛ موارد ذیل جهت استمرار فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس استان گیلان، ابلاغ و اعلام می‌گردد:

    ۱- رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی مدارس براساس نسخه ۰۶ و مصوبات ستاد ملی کرونا الزامی است.

    ۲- استمرار فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در کلیه مدارس روستایی و عشایری با جمعیت دانش آموزان کمتر از ۱۵ نفر در کلاس و کلیه کلاس‌های عملی هنرستان‌ها (برون سپاری هنرستان‌های کشاورزی) کماکان به صورت گذشته تمام حضوری است.

    ۳- حضور کلیه مدیران، معاونان و تمامی همکاران اداری و پرورشی و آموزشی (آموزگاران، دبیران، هنرآموزان) طبق برنامه هفتگی در مدارس الزامی است و مکلف هستند آموزش و تدریس را از محیط کلاس و با استفاده از امکانات مدارس ارائه نمایند.

    ۴- هرگونه تصمیم گیری در مورد انتخاب الگوهای آموزش براساس مصوبات شورای مدرسه صورت می‌گیرد.

    ۵- با عنایت به مصوبات ستاد ملی کرونا آموزش به شیوه‌های حضوری و غیر حضوری (تلفیقی) است.

    ۶- آموزش در کلیه مراکز آموزشی شهرستان‌های با رنگ‌بندی قرمز تا بهبود وضعیت کرونا، به صورت غیر حضوری برگزار می‌گردد.

    ۷- در سایر شهرستان‌ها ضمن هماهنگی فرمانداران با روسای مراکز بهداشتی شهرستان ها، نسبت به تشدید بازرسی‌ها درخصوص رعایت فاصله‌گذاری و دیگر دستورالعمل‌های بهداشتی آموزشی اقدام و کلاس‌ها به صورت ترکیبی و حضوری برگزار می‌گردد.

    ۸- روسا / مدیران مناطق / نواحی و شهرستان‌ها مکلفند بر حسن اجرای این ابلاغیه و سایر بخشنامه‌ها اهتمام لازم را داشته باشند. بدیهی است سایر بخشنامه‌های مغایر با بخشنامه ملغی می‌گردد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=75365

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *