×

اجرای برنامه «دانه های مهر» در سیاهکل توسط موسسه دوستداران سیاهکل

  • کد نوشته: 10615
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۳
  • 190 بازدید
  • ۰
  • برنامه دانه های مهر در روز سه شنبه ۱۲ بهمن در مدرسه فریدون پارسی شهر سیاهکل توسط کارگروه حمایت از حیوانات موسسه دوستداران سیاهکل برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، در این برنامه که با حضور تعدادی از اعضای موسسه دوستداران سیاهکل مدیر و پرسنل مدرسه فوق و تعدادی از اولیا […]

    اجرای برنامه «دانه های مهر» در سیاهکل توسط موسسه دوستداران سیاهکل
  • برنامه دانه های مهر در روز سه شنبه ۱۲ بهمن در مدرسه فریدون پارسی شهر سیاهکل توسط کارگروه حمایت از حیوانات موسسه دوستداران سیاهکل برگزار گردید.
    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، در این برنامه که با حضور تعدادی از اعضای موسسه دوستداران سیاهکل مدیر و پرسنل مدرسه فوق و تعدادی از اولیا دانش آموزان برگزار گردید تعداد ۱۲۰ عدد پاکت حاوی دانه های گندم که توسط کارگروه حمایت از حیوانات موسسه دوستداران سیاهکل تهیه شده بود در میان تمام دانش آموزان مدرسه توزیع گردید.
    آقای رامین شیرعلی پور مدیرعامل موسسه دوستداران سیاهکل با تشکر از مدیر و پرسنل مدرسه شهید فریدون پارسی اعلام داشت سعی داریم برای اولین بار در کشور در تمامی مدارس شهرستان سیاهکل این طرح را اجرا نماییم که این امر مستلزم همکاری شهرداری های سیاهکل و دیلمان و اداره آموزش و پرورش می باشد.
    آقای خشایار فرزاد مدیر کارگروه حمایت از حیوانات موسسه دوستداران سیاهکل نیز هدف از این برنامه را ترویج فرهنگ مهربانی با پرندگان دانست و اعلام داشت پس از خرید پاکت٬برای جذب کودکان در پشت تمامی پاکت ها توسط اعضای این کارگروه منقش به طرح های حیوان دوستی و پرنده دوستی گردید و به هر یک ازدانش آموزان یک پاکت اهدا گردید.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10615

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *