×

اجرای طرح دوچرخه مهربانی در گیلان

  • کد نوشته: 18928
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۲
  • 54 بازدید
  • ۰
  • رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان رشت گفت: اجرای طرح دوچرخه مهربانی یکی از برنامه های ورزش همگانی است که در این طرح با حضور جمعی از هنرمندان در محلاتی که از هسته مرکزی رشت دور هستند کتاب رایگان توزیع می شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» فضل الله قنبرزاده با اشاره به برگزاری همایش […]

    اجرای طرح دوچرخه مهربانی در گیلان
  • رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان رشت گفت: اجرای طرح دوچرخه مهربانی یکی از برنامه های ورزش همگانی است که در این طرح با حضور جمعی از هنرمندان در محلاتی که از هسته مرکزی رشت دور هستند کتاب رایگان توزیع می شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» فضل الله قنبرزاده با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از رویدادهای بزرگ ورزشی استان است.

    رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان رشت با اشاره به نقش اثرگذار اصحاب رسانه در جامعه امروزی، افزود: رسانه ها در انعکاس این همایش تلاش لازم را انجام دهند و پوشش خوبی داشته باشند.

    وی با بیان اینکه ورزش همگانی زمینه ساز ورزش قهرمانی است، تصریح کرد:تمرین تعاملات اجتماعی، مشارکت در تصمیم گیری و فکر و در نهایت آمادگی در کارکردهای انسجام ملی از جمله مزایای ورزش های همگانی است.

    قنبرزاده از پخش زنده همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از شبکه سه سیما خبر داد و گفت: امیدواریم مردم با حضور پرشور خود در این همایش موجب شوند که برگزاری این همایش بازتاب خوبی در سطح کشور داشته باشد.

    رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان رشت از ساماندهی ورزش های همگانی در پارک های گیلان خبر داد و گفت: این طرح به صورت پایلوت با لباس واحد هفته آینده در گیلان اجرا می شود.

    وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح دوچرخه مهربانی یکی از برنامه های ورزش همگانی است که در این طرح با حضور جمعی از هنرمندان در محلاتی که از هسته مرکزی رشت دور هستند کتاب رایگان توزیع می شود/ایسنا

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18928

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *