×

احداث ۸ کارگاه فرآوری چای در املش

  • کد نوشته: 95532
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۳
  • 79 بازدید
  • ۰
  • برای راه اندازی این ۸ کارگاه فرآوری چای در شهرستان املش بیش از دو میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. به گزارش گیل و دیلم ، رئیس صندوق کارآفرینی امید املش گفت: در قالب تفاهم‌نامه با بنیاد علوی، امسال برای احداث ۸ کارگاه فرآوری چای در املش، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان […]

    احداث ۸ کارگاه فرآوری چای در املش
  • برای راه اندازی این ۸ کارگاه فرآوری چای در شهرستان املش بیش از دو میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، رئیس صندوق کارآفرینی امید املش گفت: در قالب تفاهم‌نامه با بنیاد علوی، امسال برای احداث ۸ کارگاه فرآوری چای در املش، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت بانکی با کارمزد ۶ درصد و بازپرداخت ۵ ساله پرداخت شده‌است.

    جلال نبی زاده افزود: در این مدت، ۳ میلیارد تومان تسهیلات نیز برای ساخت کارگاه فرآوری و بسته‌بندی دانه‌های روغنی در ناحیه صنعتی لگموج این شهرستان، با کارمزد ۱۲ درصد و بازپرداخت ۶ و نیم ساله اعطاء شده است.

    وی، از پرداخت سه فقره تسهیلات ضروری به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید املش خبرداد و تصریح کرد: در راستای پاسخ به نامه‌های مردمی سفر ۲ سال پیش رئیس جمهور به گیلان نیز، ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی به ۸ نفر از متقاضیان شهرستان املش در بخش‌های خدمات، صنایع دستی، پرورش مرغ و بوقلمون پرداخت شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=95532

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *