×

احمد دنیامالی: متقاضی بازنگری در محدوده تالاب انزلی هستم

  • کد نوشته: 62756
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۴
  • 57 بازدید
  • ۰
  • رئیس مجمع نمایندگان گیلان خواستار بازنگری در محدوده تالاب انزلی شد و گفت: باید به حریمی که در کنوانسیون رامسر در سال ۱۳۵۴ تعیین‌شده که حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده است و این ۲۵ هزار هکتار را قبول نداریم. به گزارش گیل و دیلم، احمد دنیامالی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه […]

    احمد دنیامالی: متقاضی بازنگری در محدوده تالاب انزلی هستم
  • رئیس مجمع نمایندگان گیلان خواستار بازنگری در محدوده تالاب انزلی شد و گفت: باید به حریمی که در کنوانسیون رامسر در سال ۱۳۵۴ تعیین‌شده که حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده است و این ۲۵ هزار هکتار را قبول نداریم.

    به گزارش گیل و دیلم، احمد دنیامالی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سند توسعه در سطح ملی تولید می‌شود اما در شهرستان چنین سندی نداریم، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت کارگروه‌ها و NGOها این کار را برای شهرستان انزلی تدوین می‌کنیم تا بتوانیم از ظرفیت آن‌ها به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.

    وی خواستار بازنگری در محدوده تالاب بین‌المللی انزلی شد و گفت: مسؤولان مربوطه پذیرفته‌اند که این حریم را بدون مطالعه ابلاغ کرده‌اند بنابراین؛ بسیاری از طرح‌های هادی ما در این حریم واقع‌شده و مشکلاتی را نیز برای مردم به وجود آورده است.

    رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مسؤولان پذیرفته‌اند که طرح‌های هادی را از حریم خارج کنند، افزود: بحث ما این است که باید به حریمی که در کنوانسیون رامسر در سال ۱۳۵۴ تعیین‌شده که حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده است و این ۲۵ هزار هکتار را ما قبول نداریم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=62756

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *