×

احمد رمضانپور نرگسی: پرونده سازی از درون استان در زمان استاندار شدن آقای صوفی هم اتفاق افتاد/ خدا نبخشد آنها را که شورا را تفکیک سازی کردند

  • کد نوشته: 40301
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۴
  • 221 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم– احمد رمضانپور نرگسی در جلسه عصر امروز شورا گفت: شورای پنجم رشت منهای من شورای خوبی است و اعضا تجربه خوبی دارند. خدا نبخشد آنها را که تفکیک سازی کردند. از آن زمان به یک آفتی مبتلا شدیم و تا امروز آثارش را می بینیم. منتخب اول شورای شهر رشت […]

    احمد رمضانپور نرگسی: پرونده سازی از درون استان در زمان استاندار شدن آقای صوفی هم اتفاق افتاد/ خدا نبخشد آنها را که شورا را تفکیک سازی کردند
  • به گزارش گیل و دیلم– احمد رمضانپور نرگسی در جلسه عصر امروز شورا گفت: شورای پنجم رشت منهای من شورای خوبی است و اعضا تجربه خوبی دارند. خدا نبخشد آنها را که تفکیک سازی کردند. از آن زمان به یک آفتی مبتلا شدیم و تا امروز آثارش را می بینیم.

    منتخب اول شورای شهر رشت تصریح کرد: امیدارم امروز که می خواهیم برای رتش تصمیم بگیریم مجددا این تفکیک سازی صورت نگیرد. اجازه بدهند مثل گذشته که اعضای شورای پنجم تصمیم گرفتند این بار هم یازده عضو شورا تصمیم بگیرند.

    رمضانپور در ادامه به حامد عبدالهی برای انتخاب به عنوان رئیس شورای استان تبریک گفت و افزود: این موضوع نشان می دهد که شما حقانیت دارید. مردم بدانند که در یک فرایند قانونی و شرعی شهردار انتخاب کردیم. در همه جای دنیا کمیته هایی برای صلاحیت فردی افراد وجود دارد. در اینجا به هر دلیلی ممکن است به این نتیجه برسند که آقای عبدالهی در این مقطع نباید شهردار باشد. ممکن است استاندار خوبی هم باشد اما شهردار نباید باشد. آقای سید محمد علوی وزیر محترم اطلاعات در دولت اول و دوم آقای روحانی که نماینده خبرگان رهبری بوده است برای مجلس نهم ثبت نام کرد و صلاحیتشان احراز نشد اما امروز وزیر اطلاعات است. این که صلاحیت احراز نشود به این معنا نیست که از اصل افتاده اید.

    عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه آقای ناطق نوری پس از اینکه آرای لازم را در انتخابات ریاست جمهوری به دست نیاورده بود اولین صبح کاری زودتر از همه در محل کار حاضر شد و با انگیزه بیشتر به فعالیت خود ادامه داد شما هم باید امروز با قدرت و دلگرمی بیشتر به کار خود ادامه دهید و ثابت کنید که فرزند شهید، فرزند انقلاب و نظام هستید. به کار خود در شورای شهر و استان با قدرت ادامه دهید.

    احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به گله مندی اسماعیل حاجی پور در جلسه قبلی شورا، تصریح کرد: باید به رای مردم احترام بگذاریم و تلاش کنیم و اگر به بن بست رسیدیم و اگر به این نتیجه رسیدیم که برخی گروه های قدرت اجازه نمی دهند اعضای شورا کارشان را به درستی انجام دهند چرا شما بروید؟ در آن زمان هر ۶ نفر با هم می رویم. با همه وجود باید تلاش کنیم و کارمان را ادامه دهیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به علل عقب ماندگی گیلان پرداخت و گفت: علل مختلفی دارد اما یکی از موارد این است که گیلانی ها در بدنه اجرایی دولت نیستند. امروز آقای نوبخت را داریم که اگر نبودند راه آهن را نداشتیم. اگر نبود امروز در آزادراه هم با معضلات بسیاری مواجه می شدیم. متاسفانه گاهی هم به جای اینکه دست هم را بگیریم پای هم را می گیریم. در زمان آقای خاتمی در دولت اصلاحات، آقای صوفی قرار بود به عنوان استاندار معرفی شود. پرونده ای را آوردند و گفتند از هیچ استانی هیچ پرونده سازی برای افراد صورت نگرفت. اما این پرونده مربوط به آقای صوفی است و همه آن از گیلان آمده است. هر اراجیفی که سایت های آشوبگر می نوشتند کپی گرفته بودند و فرستاده بودند.

    رمضانپور نرگسی با بیان اینکه علت عقب ماندگی استان ما در همین موارد است خاطر نشان کرد: صدا و سیما چه زمانی در طول ۴۰ سال اطلاعیه ای را خوانده که افکار عمومی را خراب کند و اجازه ندهد طرف مقابل کار خودش را پیش ببرد؟ در شورا رد صلاحیت ها را اعلام کرده بود؟ به چه حقی در خصوص شهردار منتخب این اتفاق می افتد؟ چه کسی پشت این قضیه است؟ مردم می بینند و قضاوت می کنند.

    عضو شورا در پایان با بیان اینکه مردم بدانند آرامش به این شهر بر می گردد گفت: به زودی شهردار را انتخاب خواهیم کرد و برای پیشرفت شهر در کنارش خواهیم بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40301

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *