×

احمد ریاحی : از خبرنگاران برای حضور در جلسات شورا دعوت شود

  • کد نوشته: 90250
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۷
  • 122 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای شهر لاهیجان گفت : به منظور شفاف سازی عملکرد شورا و درخواست شهروندان، مصوبات شورای شهر در موضوعات عمومی از خبرنگاران برای حضور در جلسات شورا دعوت بعمل آید به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، احمد ریاحی در جلسه شورای شهر با بیان اینکه تاریکی […]

    احمد ریاحی : از خبرنگاران برای حضور در جلسات شورا دعوت شود
  • عضو شورای شهر لاهیجان گفت : به منظور شفاف سازی عملکرد شورا و درخواست شهروندان، مصوبات شورای شهر در موضوعات عمومی از خبرنگاران برای حضور در جلسات شورا دعوت بعمل آید

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، احمد ریاحی در جلسه شورای شهر با بیان اینکه تاریکی معابر یکی از عوامل مهم درایجاد ناامنی است، اظهار داشت : عدم روشنایی برخی از معابر اصلی شهر و کمربندی لاهیجان گلایه شهروندان را در پی داشته و از ریاست شورا خواستند مکاتبات لازم را با ادارت مربوطه بمنظور روشنایی کمربندی و روکش آسفالت مسیر داشته باشند .

    وی به پروژه احداث خیابان غذا ، اشاره و افزود : با توجه به اهمیت موضوع به ویژه مکان پروژه و نحوه واگذاری غرفه ها، کار کارشناسی بیشتری روی طرح صورت گیرد تا در آینده شهرداری با مشکل مواجه نشود .

    وی با اشاره به استعداد برخی نقاط سطح شهر جهت اجرای تلویزیون شهری ، از شهردار لاهیجان خواست بمنظور ایجاد درآمد برای شهرداری نسبت به بررسی این موضوع ، کارشناسی های لازم صورت گیرد .

    احمد ریاحی گفت : به منظور شفاف سازی عملکرد شورا و درخواست شهروندان، مصوبات شورای شهر در موضوعات عمومی از طریق سامانه های اطلاع رسانی شورای شهر به اطلاع عموم شهروندان رسانده شود و از خبرنگاران برای حضور در جلسات شورا دعوت بعمل آید .

    عضو شورای شهر با اشاره به مشکلات ترافیک سطح شهر ، از شهردار لاهیجان خواست نسبت به تهیه طرح مطالعاتی ترافیک شهر و ایجاد پارکینگ های طبقاتی اقدام نماید و حداقل در این دوره شورا فنداسیون پروژه انجام گیرد .

    وی با اشاره به مشکلات برخی از شهروندان در ارتباط با فاضلاب شهری به ویژه کوچه یاسر ۶ و مراجعه مکرر آنان به شورای شهر ، از مسئولین آبفای استان و لاهیجان خواست برای این موضوع چاره ای بیندیشند .

    احمد ریاحی در ادامه با اشاره به فصل تابستان و حضور بیشتر خانواده ها در پارک ها و دغدغه شهروندان از باب امنیت و فضای سالم برای فرزندانشان ، خواستار هماهنگی و رایزنی با نیروی انتظامی و درخواست کمک از این عزیزان شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90250

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *