×

اختتامیه نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان برگزار شد

  • کد نوشته: 102636
  • ۱۴۰۳-۰۳-۰۹
  • 20 بازدید
  • ۰
  • نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان با تجلیل از هنرمندان به کار خود خاتمه داد.....
    اختتامیه نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان برگزار شد
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، اختتامیه این جشنواره با حضور روح الله بخشی نژاد سرپرست فرمانداری لاهیجان، معاون امور عمرانی فرمانداری، رضا زنده دل، شهردار ، محمد ایدرم، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان شرکت کننده و جمعی از شهروندان در محل برگزاری جشنواره در ضلع شمالی استخر برگزار شد.
    رضا زنده دل ، شهردار لاهیجان در حاشیه بازدید از مجسمه های ساخته شده گفت: این جشنواره با حضور ۷ نفر از هنرمند مطرح کشور از ۲۹ اردیبهشت در ضلع شمالی استخر لاهیجان برگزار شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.
    وی اضافه کرد: در این جشنواره محمد علی ودود، شادی حبیب، شهرام امیری، امیرحسین صدیق ، مهرزاد، علیرضا صدیقی و آرش مدهوش بر روی تنه درختانی که به دلیل خطر آفرینی و پوسیدگی با مجوز کمیسیون قانونی قطع شده بودند ،دوباره با دستان این هنرمندان بازآفرینی شد.
    وی اضافه کرد: این آثار پس از پایان جشنواره در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.
    هنرمندان‌ شرکت کننده در این جشنواره با اهدای لوح‌ سپاس از حمایت های شهردار لاهیجان برای برگزاری جشنواره های مختلف قدردانی کردند.
    در پایان این مراسم پس از بازدید مسئولان‌ از مجسمه های ساخته شده با اهدای لوح‌ تقدیر از زحمات هنرمندان‌ شرکت کننده در این جشنواره تجلیل شد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=102636

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *