×

اختصاصی گیل و دیلم؛انصراف کاندیدای جوان شورای شهر لاهیجان

  • کد نوشته: 15989
  • ۱۳۹۶-۰۲-۲۰
  • 174 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» وحید نژاد مقدم کاندیدای جوان پنجمین دوره شورای شهر لاهیجان امروز با نوشتن بیانیه ای انصراف خود را از ادامه رقابت های انتخاباتی شورای شهر لاهیجان اعلام نمود. متن بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی به مصداق کلام «من لم یشکر المخلوق٬لم یشکرالخالق» بدینوسیله اینجانب از زحمات […]

    اختصاصی گیل و دیلم؛انصراف کاندیدای جوان شورای شهر لاهیجان
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» وحید نژاد مقدم کاندیدای جوان پنجمین دوره شورای شهر لاهیجان امروز با نوشتن بیانیه ای انصراف خود را از ادامه رقابت های انتخاباتی شورای شهر لاهیجان اعلام نمود.

    متن بیانیه به شرح زیر است:

    بسمه تعالی

    به مصداق کلام

    «من لم یشکر المخلوق٬لم یشکرالخالق»

    بدینوسیله اینجانب از زحمات همه دوستان و همشهریان محترم لاهیجان که طی چند ماه گذشته از شروع فعالیت های انتخاباتی حمایت خود را به انحاء مختلف، لسانأ، قلمأ یا ارسال پیام از بنده جهت شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لاهیجان اعلام داشته اند، از صمیم قلب تقدیر و تشکر میکنم.

    با توجه به حضور جوانان ، مهندسین و نخبگان عزیز و متخصص که حقیر به توانمندی و صداقت این عزیزان ایمان دارم لذا به همین منظور این تکلیف و وظیفه را به این دوستان واگذار نموده و از خود ساقط میدانم و از درگاه حضرت سبحان، برای جوانان لایق این شهرستان در انتخابات پیش رو، پیروزی و موفقیت مسئلت دارم و حمایت خود را برای رسیدن به هدفی مشترک در راستای اعتلای جوانان را اعلام میکنم.

    ارادتمند همیشگی شما وحید نژادمقدم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15989

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *