×

اختصاصی گیل و دیلم؛ برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان املش +تصاویر

  • کد نوشته: 16717
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۱
  • 93 بازدید
  • ۰
  • حسین رضایی معاون آموزش و پژوهش کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم (ص) شهرستان املش در گفتگو با خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» از برپایی نمایشگاه کتاب در ماه مبارک رمضان در شهرستان املش خبر داد. رضایی افزود: این نمایشگاه کتاب با ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف با انواع کتاب های کودک ،شهدا ، مهدویت […]

    اختصاصی گیل و دیلم؛ برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان املش +تصاویر
  • حسین رضایی معاون آموزش و پژوهش کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم (ص) شهرستان املش در گفتگو با خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» از برپایی نمایشگاه کتاب در ماه مبارک رمضان در شهرستان املش خبر داد.

    رضایی افزود: این نمایشگاه کتاب با ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف با انواع کتاب های کودک ،شهدا ، مهدویت ، خانواده ، رمان و کتاب های اخلاقی ، قرآن ، مفاتیح ، ارتباط باخدا ، کتاب های حدیثی وانواع کتاب های متنوع در شهرستان املش روبه روی بانک کشاورزی دایر بوده و علاقمندان می توانند از این نمایشگاه بازدید و با تخفیف ویژه کتاب خریداری نمایند .

    معاون آموزش و پژوهش کانون پیامبراکرم (ص) درادامه افزود: هدف کانون با برپایی این نمایشگاه ، تشویق خانواده ها و جوانان به کتاب و کتابخوانی و استفاده از فرصت ماه رمضان برای مطالعه ی کتابهای دینی می باشد .

    به گزارش گیل و دیلم،این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان دایر می باشد و سود فروش حاصله صرف امورخیریه ، خصوصاً هزینه تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت میگردد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16717

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *