×

اختصاصی گیل و دیلم؛ سید محمود حسن نژاد سکان هدایت شهرداری کلاچای را برعهده گرفت

  • کد نوشته: 18406
  • ۱۳۹۶-۰۴-۳۰
  • 161 بازدید
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محمود حسن نژاد پیشکسوت فوتبال لاهیجان و سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری این شهر برای بار دیگر مسئولیت هدایت تیم فوتبال شهرداری کلاچای را در لیگ یک گیلان برعهده گرفت. حسن نژاد که سابقه بازی در تیمهای صنعت چای لاهیجان،شهرداری لاهیجان و منتخب گیلان را در […]

    اختصاصی گیل و دیلم؛ سید محمود حسن نژاد سکان هدایت شهرداری کلاچای را برعهده گرفت
  • به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محمود حسن نژاد پیشکسوت فوتبال لاهیجان و سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری این شهر برای بار دیگر مسئولیت هدایت تیم فوتبال شهرداری کلاچای را در لیگ یک گیلان برعهده گرفت.

    حسن نژاد که سابقه بازی در تیمهای صنعت چای لاهیجان،شهرداری لاهیجان و منتخب گیلان را در کارنامه خود دارد از بازیکنان بنام دهه ۵۰ و ۶۰ استان گیلان بود.

    از سوابق درخشان مربیگری وی می توان به قهرمانی با تیم فوتبال صنعت چای لاهیجان در لیگ گیلان،صعود به لیگ سه کشوری با تیم فوتبال صنعت چای برای اولین بار در تاریخ فوتبال لاهیجان در سال ٧٩-٨٠، هشت سال سرمربیگری تیم شهرداری لاهیجان و صعود به لیگ دسته دو کشور با شهرداری لاهیجان با قهرمانی در لیگ دسته ٣ کشوری برای اولین بار در سال ٩٠-٩١ ، سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری رودسر در لیگ سه کشور و سرمربیگری تیم شهرداری لنگرود در لیگ سه کشور اشاره کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18406

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *