×

اختصاصی گیل و دیلم؛ نشست صمیمی فرماندار لاهیجان با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی لاهیجان و رودبنه+ تصاویر

  • کد نوشته: 29256
  • ۱۳۹۶-۱۱-۳۰
  • 288 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان لاهیجان در نشستی صمیمی با حضور معاون سیاسی فرمانداری با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان لاهیجان و رودبنه دیدار نمودند . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم امیر جانبازی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای انجمن اعلام نمودند حمایت از فرهنگیان و نقش آفرینی انان در […]

    اختصاصی گیل و دیلم؛ نشست صمیمی فرماندار لاهیجان با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی لاهیجان و رودبنه+ تصاویر
  • فرماندار شهرستان لاهیجان در نشستی صمیمی با حضور معاون سیاسی فرمانداری با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان لاهیجان و رودبنه دیدار نمودند .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم امیر جانبازی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای انجمن اعلام نمودند حمایت از فرهنگیان و نقش آفرینی انان در حوزه های مختلف مورد تاکید نظام و دولت میباشد و ضمن احترامی که همه مردم برای مقام معلم قائلند نمی توان نقش این قشر را در پرورش نسل جدید و تاثیرگذاری آن در آینده کشور نادیده گرفت . در این میان همواره باید نگاه ویژه ای را به آموزش و پرورش معطوف نمود .
    ایشان نقش شورای آموزش و پرورش شهرستان را در این مورد با اهمیت خوانده و تاکید برحمایت و قدردانی از معلمان و ایجاد انگیزه در دانش آموزان را بسیار با اهمیت وضروری دانستند.سپس افزودند مردم مسیر خود را در انتخابات ۹۶ مشخص کرده اند.
    مهندس جانبازی تاکید نمودند که توسعه بایستی متوازن و در همه عرصه ها دنبال شود و اخلال در ایجاد روند رشد و توسعه ای که دولت پیش گرفته است توسط هیچ فرد یا گروهی پذیرفته شده نیست و همگی بایستی در چارچوب نظام و دولت حرکت کنیم،اینجانب نیز به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان با صراحت و شفافیت مواضع خود را همانند قبل دنبال خواهم کرد و تا جایی که به چارچوبهای تعریف شده دولت ضربه ای وارد نشود با اقشار و افراد مختلف تعامل خواهم داشت،دولت به بنده اعتماد کرده است و نهایت تلاش خود را خواهم کرد رضایتمندی از دولت منتخب حاصل شود و نظارت لازم را اعمال خواهم نمود تا در عزل و نصبهای شهرستان حتی یک قدم مغایر با سیاستهای دولت برداشته نشود و از جوانان و بانوان در عرصه های مدیریتی استفاده خواهم نمود تا دستورات ریاست محترم جمهوری بعنوان منتخب مردم در شهرستان پیاده شود و اولویت تمامی مدیران باید اجرای سیاستهای دولت تدبیر باشد تا بتوانیم نشاط و امید را به مردم و جامعه بیش از پیش بازگردانیم.








    تصاویر؛ فرهنگ کریمخانی

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29256

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *