×

اختصاصی گیل و دیلم؛ کاندیداهای احتمالی انتخابات میان دوره مجلس حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 64145
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۸
  • 360 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • اختصاصی گیل و دیلم | در فاصله کمتر از شش ماه مانده به انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی، برخی از چهره های شناخته شده حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه خود را برای رسیدن به مجلس یازدهم آماده کرده و تبلیغاتی را در فضاهای حقیقی و مَجازی آغاز کرده‌اند . تحریریه پایگاه خبری گیل و دیلم در گزارشی به […]

    اختصاصی گیل و دیلم؛ کاندیداهای احتمالی انتخابات میان دوره مجلس حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه
  • اختصاصی گیل و دیلم | در فاصله کمتر از شش ماه مانده به انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی، برخی از چهره های شناخته شده حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه خود را برای رسیدن به مجلس یازدهم آماده کرده و تبلیغاتی را در فضاهای حقیقی و مَجازی آغاز کرده‌اند .

    تحریریه پایگاه خبری گیل و دیلم در گزارشی به اختصار به معرفی این چهره های شناخته شده پرداخته است.

    *ریحانه احمدی دهکاء


    ریحانه احمدی در دوره دهم مجلس در سال ۱۳۹۴ زمانی که کاندیدای مجلس شده بود کمتر کسی او را میشناخت اما در کمال تعجب در روزهای پایانی آرا بسیاری جمع کرد و با فاصله بسیار کم با نماینده فعلی آستانه اشرفیه ، دوم شد و از راهیابی به مجلس بازماند وی در انتخابات دوره یازدهم نیز پس از مرحوم رمضانی که بیشترین آرای حوزه آستانه اشرفیه را کسب کرده بود باز هم دوم شد ، گفتنی است او دانش آموخته علوم سیاسی ،فعال اجتماعی و سابقه عضویت در شورای شهر یکی از شهرستانهای استان تهران را در کارنامه دارد.

    *فاضل پورحقگو


    مهندس فاضل پورحقگو دانش اموخته کارشناسی ارشد رشته کشاورزی است.
    از سوابق وی می توان به معاون پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات چای کشور ، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی پژوهشکده چای کشور اشاره کرد.
    او سابقه ریاست دفتری کامل خیرخواه نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره های دوم ، سوم و پنجم را نیز در کارنامه سیاسی خود دارد .مهندس پورحقگو از نزدیکان و فعالین تاثیرگذار ستاد انتخاباتی محمد علی رمضانی نماینده فقید استانه اشرفیه در این دوره از انتخابات بود.

    *امیرارسلان قاسم نژاد


    امیرارسلان قاسم نژاد رئیس سابق اداره دارایی بندرکیاشهر که سابقه طولانی خدمت در شهر بندر کیاشهر را دارد او رئیس کنونی اداره دارایی شهرستان لنگرود می باشد.

    *موسی روزبه


    موسی روزبه کاندیدای جوان این دوره از انتخابات استانه اشرفیه بود.وی متولد سال ۵۹ در روستای چهارده و دانش اموخته کارشناسی ارشد حقوق و جزا و جرم شناسی است.طبق گفته فعالین انتخاباتی شهرستان استانه اشرفیه او نیز خود را مهیای انتخابات میان دوره ای مجلس می کند.
    ضمنا او رییس اداره امور حقوقی و املاک اداره کل ورزش و جوانان استان البرز بوده است.

    *محمدحسین قربانی


    محمد حسین قربانی نماینده دوره نهم و دهم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی ، قربانی در دوره نهم در لیست ائتلاف اصولگرایان و در دوره دهم در لیست امید حضور داشت.وی در دوره یازدهم مورد تایید صلاحیت شورای نگهبان قرار نگرفت،ایشان دندانپزشک بوده و در دو دوره حضور خود در مجلس عضو کمیسیون بهداشت و درمان بوده است

    *ابراهیم نجفی اسپیلی


    ابراهیم نجفی پس از سه دوره حضور و عضویت در شورای شهر آستانه اشرفیه اولین بار در سال ۹۸ قصد ورود به انتخابات مجلس را داشت که عدم حضور دو عضو شورای آستانه اشرفیه در جلسات استعفا باعث شد نجفی نتواند استعفا بدهد و عملا شرایط کاندیداتوری وی مهیا نشد. نجفی از کارشناسان بنیاد مسکن و دانش آموخته مهندسی عمران می باشد.

    *اسماعیل (رضا) تیغ نورد جلالی


    رضا تیغ نورد جلالی وکیل پایه یک دادگستری و همچنین عضو دوره چهارم و پنجم شورای شهر آستانه اشرفیه است . آخرین قابی که از او در رسانه ها ثبت شد استعفای او ریاست شورای شهر آستانه اشرفیه برای کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس بود ،همچنین در کارنامه تیغ نورد کارشناس حقوقی اسبق اداره برق منطقه ای گیلان دیده می شود

    *سردار علیرضا تنهایی کیسمی


    تنهایی که اصالتی کیسمی دارد ،از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از فرماندهان دفاع مقدس بوده که بعد از سالها پوشیدن لباس رزم این بار در کسوت سیاست خود را آماده کارزار انتخابات مجلس آستانه اشرفیه می کند. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت بوده و مدیر راهبردی موسسه اموزشی فرهنگی راهیان کوثر می باشد.

    *علی جعفری دهکا


    علی جعفری متولد اذر ۴۹ در استانه اشرفیه است . وی دانش اموخته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی می باشد . جعفری کارمند اداره آب و فاضلاب گیلان است که سابقه مدیریت آب و فاضلاب روستایی شهرستان های سیاهکل و استانه اشرفیه را دارا می باشد .
    از او به عنوان یکی از محتمل ترین کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس در استانه اشرفیه نامبرده می شود.

    *فرهاد شوقی چهارده


    او فرزند شهید و متولد سال ۱۳۶۵ در رزومه کاری فرهاد شوقی عضویت در دوره چهارم شورای شهر رشت در اوج جوانی یعنی در سن ۲۷ سالگی و همچنین کارشناس عمرانی فرمانداری رشت دیده می شود شوقی همچنین مدیرعامل شرکت نوید آوران و مشاور مدیر عامل در شرکت نوید جوجه گیلان می باشد.

    *کیوان حسن پور لسکوکلایه


    کیوان حسن پور فعال سیاسی و استاد دانشگاه می باشد او دانش آموخته رشته کشاورزی و او دو دوره (هشتم و نهم) شانس خود برای حضور در مجلس امتحان کرد اما موفق کسب آرا لازمه نشد

    حال باید منتظر ماند و دید تا زمان آغاز ثبت نام کاندیداها چه اسامی شاخص دیگری به این لیست اضافه خواهند شد؟ و چه کسانی موفق خواهند شد، مورد تایید شورای نگهبان قرار گیرند تا در اولین انتخابات قرن جدید در ۱۴۰۰ خود را مورد انتخاب مردم قرار دهند و در نهایت چه کسی بر کرسی نمایندگی مردم استانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی تکیه خواهد زد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=64145

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “اختصاصی گیل و دیلم؛ کاندیداهای احتمالی انتخابات میان دوره مجلس حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه”

    1. […] حقیقی و مَجازی آغاز کرده‌اند . تحریریه پایگاه خبری گیل و دیلم در گزارشی به اختصار به معرفی کاندیداهای احتمالی […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *