×

اختصاصی گیل و دیلم ؛ آیا فرخی میکال شایعات دخالتش در تغییر معاونت سیاسی فرمانداری لاهیجان را تکذیب خواهد کرد؟ فرماندار به چه میزان در انتصابات نقش دارد ؟

  • کد نوشته: 80728
  • ۱۴۰۱-۰۵-۳۱
  • 92 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، به نقل از منابع محلی وابسته به طیف حامیان فرخی میکال شنیده شده است ، معاون سیاسی فرمانداری لاهیجان تغییر خواهد کرد و گزینه ی مدنظر رسول فرخی میکال، محمدعلی حسین نیا رییس فعلی اداره صمت این شهرستان می باشد . پرسش این است که آیا علت […]

    اختصاصی گیل و دیلم ؛ آیا فرخی میکال شایعات دخالتش در تغییر معاونت سیاسی فرمانداری لاهیجان را تکذیب خواهد کرد؟  فرماندار به چه میزان در انتصابات نقش دارد ؟
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، به نقل از منابع محلی وابسته به طیف حامیان فرخی میکال شنیده شده است ، معاون سیاسی فرمانداری لاهیجان تغییر خواهد کرد و گزینه ی مدنظر رسول فرخی میکال، محمدعلی حسین نیا رییس فعلی اداره صمت این شهرستان می باشد .

    پرسش این است که آیا علت حمایت نماینده مردم لاهیجان از حسین نیا و اصرار بر جابجایی معاونت سیاسی فرمانداری این شهرستان می تواند جبران هدیه ای باشد که در بدو آغاز فعالیت فرخی میکال به ایشان داده شد ؟؟

    بسیاری بر این باورند ، حسین نیا اولین مدیر شهرستانی بوده که با در اختیار قرار دادن منزل سازمانی اداره صمت به دفتر نماینده ی مجلس ، ابقاء خودش را تمدید نمود و اکنون در قامت یک نیروی بالقوه برای فرخی ، تلاش برخی بر این است تا او معاونت سیاسی فرمانداری یکی از مهمترین شهرستان های گیلان را عهده دار شود .

    شاید لازم باشد مسئولین شورای محترم نگهبان که خود را صالح بررسی از بدو ورود نمایندگان به مجلس شورای اسلامی ، نحوه ی فعالیت ها تا پایان دوران فعالیت ایشان می دانند یکبار برای همیشه با بررسی صحت و سقم اخبار و شایعات مطرح شده ، نسبت به عدم دخالت نمایندگان در عزل و نصب های مدیران دولتی واکنش نشان دهد .

    آیا رییس شورای نگهبان گیلان می داند که علت فشارها برای تغییر معاونت سیاسی با توجه به در پیش بودن انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی چه شائبه هایی در شهرستان لاهیجان رقم خواهد زد؟
    استاندار گیلان پاسخ دهد که آیا انتصاب فرمانداران و بخشداران همسو با نماینده کافی نبود؟

    آیا حتما لازم است که مجموعه ی فرمانداری ها را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهید ؟

    ضمن اعلام آمادگی بجهت انتشار پاسخ این نماینده ی مجلس ، انتظار می رود یکبار برای همیشه با تکذیب صریح فرخی میکال ، پرونده ی این شایعات همیشگی که نقل محافل رسمی و غیر رسمی است بسته شود .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80728

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *