×

اختصاصی گیل و دیلم؛ کاندیداهای احتمالی مجلس حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 47694
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۶
  • 130 بازدید
  • ۰
  • اختصاصی گیل و دیلم | در فاصله کمتر از هشت ماه مانده به انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، برخی از چهره های شناخته شده حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه خود را برای رسیدن به مجلس یازدهم آماده کرده و تبلیغاتی را در فضاهای حقیقی و مَجازی آغاز کرده‌اند . تحریریه پایگاه خبری گیل و دیلم در […]

    اختصاصی گیل و دیلم؛ کاندیداهای احتمالی مجلس حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه
  • اختصاصی گیل و دیلم | در فاصله کمتر از هشت ماه مانده به انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، برخی از چهره های شناخته شده حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه خود را برای رسیدن به مجلس یازدهم آماده کرده و تبلیغاتی را در فضاهای حقیقی و مَجازی آغاز کرده‌اند .

    تحریریه پایگاه خبری گیل و دیلم در گزارشی به اختصار به معرفی این چهره های شناخته شده پرداخته است.

    *ریحانه احمدی دهکاء

    ریحانه احمدی در دوره دهم مجلس در سال ۱۳۹۴ زمانی که کاندیدای مجلس شده بود کمتر کسی او را میشناخت اما در کمال تعجب در روزهای پایانی آرا بسیاری جمع کرد و با فاصله بسیار کم با نماینده فعلی آستانه اشرفیه ، دوم شد و از راهیابی به مجلس بازماند گفتنی است او دانش آموخته علوم سیاسی ،فعال اجتماعی و سابقه عضویت در شورای شهر یکی از شهرستانهای استان تهران را در کارنامه دارد.

    *حسین اسماعیلیان

    حسین اسماعیلیان فرماندار اسبق سیاهکل و آستانه اشرفیه فرزند امام جمعه فقید بندر کیاشهر مرحوم ابوالشهدا حاج آقا اسماعیلیان است. تودیع او از فرمانداری آستانه اشرفیه در سال ۹۴ در فاصله چند ماه مانده به برگزاری انتخابات دوره دهم خیلی خبرساز شده بود.

    *سید رضا جوادپور

    سید رضا جوادپور شهردار سابق آستانه اشرفیه ، بخشدار نمونه دولت احمدی نژاد وهمچنین فرماندار اسبق لنگرود در دوره ریاست جمهوری روحانی که در زمان فرمانداری اش در لنگرود تحت حمایت ویژه لاهوتی نماینده این شهر قرار داشت.

    *محمدعلی رمضانی

    محمدعلی رمضانی فرماندار اسبق آستانه اشرفیه و مدیرکل تعاون و امور اجتماعی گیلان در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد که از فرماندهان سپاه در دفاع مقدس بوده است. لازم به ذکر است رمضانی در دوره نهم و دهم از کاندیدا مجلس بوده است.

    *حسن شاخصی

    حسن شاخصی او نماینده دوره چهارم و پنجم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی بوده و رکورد دار بیشترین آرا حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه می باشد و هنوز هم از محبوبیت فراوانی در بین مردم حوزه برخوردار است. اما از دوره هفتم تا دهم همیشه یکی از کاندیداهایی بوده که هیچ وقت صلاحیت او احراز نشده است.

    *عبدالرضا سلیمانی

    عبدالرضا سلیمانی شهردار سابق آستانه اشرفیه که در پایان کار شورای چهارم شهردار آستانه شد. او از مدیران اجرایی ای بود که در زمان شورای پنجم در اولین جلسه آبستراکسیون شده رای به انتصاب شهردار دیگر دادند. جمع کثیری از شهروندان آستانه اشرفیه با تجمع در شهر به حمایت از سلیمانی شورای شهر آستانه را مجاب به انتصاب بار دیگر سلیمانی کردند.سلیمانی سرانجام در سال گذشته با رای اعضای شورا عزل شد.

    *فریدون رهنما رودپشتی

    فریدون رهنما رودپشتی استاد تمام و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر او را بعنوان فردی علمی می شناسند چند سال اخیر بویژه در پروژه مجموعه ورزشی پایین رودپشت برگزاری مسابقات نقش مهم و پررنگی داشته است.

    *امیرارسلان قاسم نژاد

    امیرارسلان قاسم نژاد رئیس سابق اداره دارایی بندرکیاشهر که سابقه طولانی خدمت در شهر بندر کیاشهر را دارد او رئیس کنونی اداره دارایی شهرستان لنگرود می باشد.

    *محمدحسین قربانی

    محمد حسین قربانی نماینده دوره نهم و دهم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی ، قربانی در دوره نهم در لیست ائتلاف اصولگرایان و در دوره دهم در لیست امید حضور داشت.ایشان دندانپزشک بوده و در دو دوره حضور خود در مجلس عضو کمیسیون بهداشت و درمان بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=47694

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *