×

اختصاصی گیل و دیلم | در حاشیه دیدار جمعی از اصحاب رسانه با سرپرست فرمانداری لاهیجان + گزارش تصویری

  • کد نوشته: 34668
  • ۱۳۹۷-۰۵-۱۸
  • 180 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، صبح روز گذشته ۱۷ مرداد ماه متقارن با روز خبرنگار ، جمعی از اصحاب رسانه در نشستی با حضور سرپرست محترم فرمانداری و معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری لاهیجان در فرمانداری این شهرستان حضور پیدا کرده و به طرح و بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداختند . […]

    اختصاصی گیل و دیلم | در حاشیه دیدار جمعی از اصحاب رسانه با سرپرست فرمانداری لاهیجان + گزارش تصویری
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، صبح روز گذشته ۱۷ مرداد ماه متقارن با روز خبرنگار ، جمعی از اصحاب رسانه در نشستی با حضور سرپرست محترم فرمانداری و معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری لاهیجان در فرمانداری این شهرستان حضور پیدا کرده و به طرح و بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداختند .

    امیر جانبازی فرماندار لاهیجان پس از شنیدن سخنان حاضران در مراسم ، در پاسخ به تقدیر اصحاب رسانه از مواضع اخیر سرپرست فرمانداری لاهیجان در خصوص مقابله با جریان افراطی در شهرستان لاهیجان ، با بیان اینکه مواضع من همیشه از ابتدا اینگونه بوده تاکید بر سیاست های مدبرانه دولت تدبیر و امید را خط قرمز رسالت مدیریتی خود در جایگاه نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان عنوان کرد .

    جانبازی در ادامه با بیان اینکه تعامل نباید یکجانبه باشد افزود ، وقتی در قبال تعامل ، هر جا علیه دولت امضا می شود یا اقدامی صورت می گیرد ، اگر چه طرح سوال یا انتقاد حق قانونی عزیزان مان است اما اگر این تعامل متقابل نباشد دیگر فایده ای نخواهد داشت از کارشکنی ها و اقدامات صورت گرفته توسط برخی از افراد ابراز گلایه نمود

    سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت : در همین موضوع پخش زنده فوتبال ، زحمت اصلی بر عهده نماینده دولت در شهرستان لاهیجان بود . اگر چه تقریبا مخالفت های زیادی صورت گرفت اما من سر حرفم ماندم که باید برگزار کنیم

    وی در بحث آزادسازی جزیره با بیان اینکه اگر پیگیری ها و تلاش های فرمانداری در لاهیجان نبود چنین اتفاقی نمی افتاد تلویحا از ضعف در حوزه اطلاع رسانی و پوشش اخبار عملکرد مدیران دولت تدبیر و امید ابراز گلایه و نگرانی داشت .

    اگر در این مدت حضور مردم از اقصی نقاط مختلف استان گیلان را در لاهیجان شاهد هستیم بواسطه همکاری شورای تامین شهرستان و در راس آن فردی است که سر بعضی از مسائل حساسیت بی خودی به خرج نمی دهد.

    تمامی پروژه هایی که می بایست اجرایی بشود می شود ، غیر از دو پروژه ی میدان گیل و مجتمع فرهنگی که
    من به شدت پیگیر هستم . پیمانکاری آمده یک پروژه ای را پذیرفته و بنابه دلایلی توان ادامه ی آن را ندارد . مورد و مشکل اعتباری در این خصوص وجود ندارد

    بحث مجتمع فرهنگی است که هفته ای نیست که پیگیری نباشم . مگر می شود پروژه ای اعتبار داشته باشد
    و همه ی مواردش طی شده باشد اما اجرایی نشود ؟

    جانبازی در ادامه ی سخنان خود به بررسی ابعاد مختلف شایعه ی ساختگی اخیر در خصوص اتمام ذخیره بنزین جایگاه های سوخت پرداخته و در ادامه ی آن افزود ، طی چندین جلسه مشترک شبانه روزی با صاحبان جایگاه های سوخت اعلام کردیم حتی اگر برای دو ساعت بنزین ندارید اطلاع رسانی کرده، بگویید تا چه ساعتی تعطیل هستید؟

    نماینده عالی دولت تدبیر و امید در پاسخ به موضوع افزایش صعودی قیمت مواد غذایی و اقلام خوراکی در شهرستان ، با تاکید بر منظم بودن جلسات ستاد تنظیم بازار اظهار داشت ، به مسئولیت مربوطه گفتم به هیچ وجه در بازدیدهای تان فاکتور های تلگرامی و فکسی را قبول نکنید . امکان ندارد جنسی در بازار بیاید ، بار بیاید اما فاکتور نداشته باشید . بنابر این باور نکنیدو نباید آنرا بپذیرید .

    امیر جانبازی در پایان ، ضمن تشکر از حضور جمع حاضر در نشست مذکور ، با بیان اینکه من همچون گذشته باز هم در راستای سیاست های دولت خود عمل کنم و در این راه هیچ مماشات غیر منطقی از من نخواهید دید و هر کسی در هر شرایطی بخواهد از این خط قرمز عبور کند من در مقابلش خواهم ایستاد.
    تا بحال در این چند مدت مواضع مرا به این نحو دیدید و مطمئن باشید از این قاطعانه تر هم خواهید دید.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34668

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *