×

اختصاصی گیل و دیلم | سرانجام بریدگی لیالستان جاده لاهیجان به لنگرود

  • کد نوشته: 32696
  • ۱۳۹۷-۰۳-۲۳
  • 256 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، پس از حواشی فراوانی که پیرامون بازگشایی بریدگی روبروی MRI فارابی ، جهت سهولت دسترسی به بیمارستان جدید الاحداث میلاد شهرستان لاهیجان بوجود آمد ، خبری تحت عنوان اولتیماتوم و ضرب الاجل چند روزه ی نماینده ی شهرستان های لاهیجان و سیاهکل به فرماندار شهرستان و سایر […]

    اختصاصی گیل و دیلم | سرانجام بریدگی لیالستان جاده لاهیجان به لنگرود
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،
    پس از حواشی فراوانی که پیرامون بازگشایی بریدگی روبروی MRI فارابی ، جهت سهولت دسترسی به بیمارستان جدید الاحداث میلاد شهرستان لاهیجان بوجود آمد ، خبری تحت عنوان اولتیماتوم و ضرب الاجل چند روزه ی نماینده ی شهرستان های لاهیجان و سیاهکل به فرماندار شهرستان و سایر مسئولین ذیربط حوزه انتخابیه و استانی برای بازگشایی معبر دیگری در حوزه ی لیالستان که پیش از این به دلیل حادثه خیز بودن ، مسدود شده بود، از خروجی کانال های خبری محلی نزدیک به وی انتشار می یابد !!!!

    تهدید به رفتارهای دون شان و منافی قانون ، کار را بدان جا می رساند که بلافاصله با پیگیری های سرپرست فرمانداری لاهیجان و حضور شعبانپور معاونت عمرانی استاندار و عوامل راهداری استان در این منطقه ، و با هماهنگی های بعمل آمده سر انجام عصر امروز بریدگی محور لیالستان در جاده ی پر مخاطره و با حجم تردد بالای لاهیجان-لنگرود در حضور عوامل دفتر مراجعات مردمی نماینده مجلس و دهیار لیالستان بازگشایی می شود‌!!!

    مقام سیاسی شهرستان لاهیجان(محفوظ) در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در پاسخ به اظهار گلایه و انتقادات مطروحه اذعان داشت ، این موضوع پیش از این در شورای ترافیک شهرستان مطرح و مصوبه ی آن نیز موجود است .
    این در حالیست که با پیگیری های بعمل آمده از آخرین جلسه ی شورای ترافیک شهرستان لاهیجان ، بیش از دو ماه گذشته و در بازه زمانی کنونی جلسه ای پیرامون این موضوع تشکیل نشده است .
    عضو شورای عالی ترافیک استان(محفوظ) و یکی دیگر از مقامات استانی نیز در گفتگو با خبرنگار گیل و دیلم ، با بیان اینکه معبر بازگشایی شده حادثه ای در پی نخواهد داشت ، درخواست فرماندار و مصوبه ی شورای ترافیک شهرستان و علاوه بر این اعتراض های مردمی را از جمله عوامل دخیل در این تصمیم(بازگشایی بریدگی لیالستان) دانستند.

    علی ای حال با توجه به قطعی شدن این تصمیم ، سوالی که در ذهن خواننده ی این مطلب تداعی می شود اینجاست ، پاسخگوی خسارات مالی و جانی پیش آمده در آینده بواسطه بازگشایی این معبر چه کسانی بوده و مسئولیت آن بر عهده ی کدام یک از ایشان می باشد؟!؟

    لازم به ذکر است تحقیقات بعمل آمده در خصوص سندیت تصویب شورای ترافیک شهرستان و تایید نهایی آن در استان که باید طی صورتجلسه ای بعمل آمده باشد جهت تنویر افکار عمومی در خصوص تاثیر فشارهای فراقانونی بر رای مسئولین و نظرات کارشناسان خبره در امور مربوطه ادامه خواهد داشت!!
    و این پرسش همچنان با ابهام مواجه است که چه ارتباطی میان فشار های وارده بر بازگشایی این معبر با متجمع تجاری لیالستان وجود داشته و در صورتی که چنین مجتمعی در آن منطقه وجود نداشت ، درخواست اهالی لیالستان موجبات پیگیری عزیزان را فراهم می آورد یا خیر؟

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32696

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *