×

اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ۳پروژه در املش

  • کد نوشته: 64001
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۳
  • 67 بازدید
  • ۰
  • رئیس بنیاد مسکن املش از اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل سیل برای اجرای ۳پروژه در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، یعقوب اصغری روز چهارشنبه گفت:برای احداث دیواره حایل در حاشیه جاده در روستای هلوسرای سفلی ۲۵۰ میلیون تومان و جورگوابر رانکوه املش ۱۸۰ میلیون تومان و […]

    اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ۳پروژه در املش
  • رئیس بنیاد مسکن املش از اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل سیل برای اجرای ۳پروژه در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، یعقوب اصغری روز چهارشنبه گفت:برای احداث دیواره حایل در حاشیه جاده در روستای هلوسرای سفلی ۲۵۰ میلیون تومان و جورگوابر رانکوه املش ۱۸۰ میلیون تومان و در روستای جوکسر بخش مرکزی ۱۷۰ میلیون تومان از محل سیل پارسال اختصاص یافته است.

    رئیس شورای اسلامی شهر املش نیز گفت: فاز یک پروژه ساماندهی کمربندی شهر املش فاصله بین چهارراه کیازنیک تا چهارراه تابستان نشین از سال ۹۶ آغاز شد ولی پس از تملک و عریض و همچنین جابجایی خط انتقال برق مسیر اجرای پروژه، پیمانکارمربوطه به دلیل عدم تأمین مصالح خلع ید شد و با انتخاب پیمانکارجدید و اجرای مجدد این پروژه از اواخرهفته قبل با ۶ میلیارد تومان اعتبار آغازشده است و پیش بینی می شود در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال جاری تکمیل شود.

    اصغر جانعلی پور افزود: کمربندی املش ازچهارراه کیازنیک تا چهار راه حاجی آباد  در مجموع۳کیلومتراست  که بخش اطاقورلنگرود را به بخش مرکزی املش و در ادامه به شهر رانکوه املش متصل می کند.

    شهرستان املش با جمعیتی حدود۴۴ هزار نفر در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده و با توجه به جاذبه های طبیعی یکی از مراکز گردشگری گیلان در فصل تابستان است. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=64001

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *