×

ادامه ابرناکی، بارندگی و وزش باد در گیلان تا فردا

  • کد نوشته: 26733
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۴
  • 120 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی، بارندگی و گاهی وزش باد در استان تا فردا (سه شنبه) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز دوشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه به نسبت ناپایدار در منطقه است که بر این […]

    ادامه ابرناکی، بارندگی و وزش باد در گیلان تا فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی، بارندگی و گاهی وزش باد در استان تا فردا (سه شنبه) خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز دوشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه به نسبت ناپایدار در منطقه است که بر این اساس در بعضی نقاط ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و گاهی وزش باد مورد انتظار است.

    وی ادامه داد: از فردا بتدریج با تضعیف ناپایداری، کاهش ابر و روند افزایش دما تا پایان هفته پیش بینی می شود.

    غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی، گاهی کاهش ابر، در نواحی غربی صاف تا نیمه ابری عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد، بعضی نقاط (نواحی شرقی و مرکزی) ابری، مه آلود و احتمال بارندگی پیش بینی کرد.

    وی افزود: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با ۲۷ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با پنج درجه مربوط به ماسوله بوده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۴ و ۱۰ درجه عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26733

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *