×

ادامه ابرناکی آسمان همراه با پایداری جو در گیلان تا فردا

  • کد نوشته: 29107
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۶
  • 101 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا عصر فردا (جمعه) نیمه ابری تا ابری همراه با پایداری جو خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر پنجشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به نسبت پایدار در منطقه است و بتدریج […]

    ادامه ابرناکی آسمان همراه با پایداری جو در گیلان تا فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا عصر فردا (جمعه) نیمه ابری تا ابری همراه با پایداری جو خواهد بود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر پنجشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به نسبت پایدار در منطقه است و بتدریج از فردا (بویژه عصر و شب) سامانه بارشی وارد منطقه می شود که به تناوب تا اواسط هفته آینده موجب بارش باران (در ارتفاعات بالای ۲۰۰۰ متر بارش برف) و وزش باد خواهد شد.

    وی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، گاهی کاهش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی (بویژه عصر و شب) پیش بینی کرد.

    غلامی ادامه داد: بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۹ درجه مربوط به منجیل و رودسر و کمینه دما با یک درجه زیرصفر مربوط به ماسوله بوده است.

    وی بیشینه و کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب هفت و صفر درجه ذکر کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29107

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *