×

ادامه ابرناکی آسمان و بارندگی در برخی نقاط گیلان تا فردا

  • کد نوشته: 45439
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۴
  • 209 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی آسمان ، احتمال رعد و برق و بارندگی در برخی نقاط استان تا فردا (یکشنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده وجود جریانات به نسبت ناپایدار در منطقه است بنابراین طی ۳۶ ساعت […]

    ادامه ابرناکی آسمان و بارندگی در برخی نقاط گیلان تا فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی آسمان ، احتمال رعد و برق و بارندگی در برخی نقاط استان تا فردا (یکشنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده وجود جریانات به نسبت ناپایدار در منطقه است بنابراین طی ۳۶ ساعت آینده شرایط برای ابرناکی، رگبار باران و احتمالا رعدوبرق و تگرگ مهیاست.

    وی ادامه داد: از روز دوشنبه با استقرار جوی به طور غالب پایدار، کاهش ابر و روند افزایش دما تا پایان هفته پیش بینی می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها رگبار باران، کاهش دما، گاهی وزش باد، احتمال رعدوبرق و تگرگ عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط رگبار باران و احتمالا رعدوبرق ، بتدریج از سمت غرب استان با کاهش ابر پیش بینی کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۳۶ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دمای فردا را با ۱۱درجه مربوط به دیلمان و ماسوله ذکر کرد. 

    به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت ۲۵ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان نیز ۱۷ درجه خواهد بود. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45439

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *