×

ادامه ابرناکی آسمان و بارندگی در گیلان

  • کد نوشته: 48722
  • ۱۳۹۸-۰۵-۱۱
  • 51 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی آسمان، وزش باد و بارندگی در استان طی روزهای پیش رو خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر جمعه در گفت وگویی بیان داشت: به دنبال استقرار توده هوای به نسبت پایدار در منطقه، شمالی شدن جریانات و شکل گیری […]

    ادامه ابرناکی آسمان و بارندگی در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی آسمان، وزش باد و بارندگی در استان طی روزهای پیش رو خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر جمعه در گفت وگویی بیان داشت: به دنبال استقرار توده هوای به نسبت پایدار در منطقه، شمالی شدن جریانات و شکل گیری ناپایداری، از عصر دیروز (پنجشنبه) شرایط برای افزایش ابر، بعضی نقاط رگبار باران بویژه و احتمال رعدوبرق فراهم شده بود.

    وی  آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری، رگبار و احتمال رعد و برق، گاهی وزش باد، کاهش نسبی دما عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری، رگبار و احتمال رعد و برق، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.

    غلامی بیشینه دمای گیلان طی امروز را مربوط به منجیل با ۳۳ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردا را مربوط به جیرنده، دیلمان و ماسوله با ۱۷ درجه سلسیوس عنوان کرد.

    وی همچنین بیشینه دمای رشت طی امروز را ۳۱ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۵ درجه پیش بینی کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۳ / ۰ تا یک متر، دمای آب ۲۹ درجه سلسیوس و برای شنا بتدریج نا مناسب است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48722

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *