×

ادامه ابرناکی آسمان و رگبار در برخی مناطق گیلان تا پایان هفته

  • کد نوشته: 24449
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۹
  • 143 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، کاهش دما و رگبار در برخی نقاط استان تا پایان هفته خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز سه شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار طی ۴۸ ساعت آینده […]

    ادامه ابرناکی آسمان و رگبار در برخی مناطق گیلان تا پایان هفته
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، کاهش دما و رگبار در برخی نقاط استان تا پایان هفته خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز سه شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار طی ۴۸ ساعت آینده در منطقه است که بر این اساس افزایش ابر، کاهش دما، در بعضی نقاط رگبار، گاهی وزش باد و احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: طی پنجشنبه و جمعه با تقویت هوای خنک و بارش زا ، شرایط برای تشدید بارندگی، کاهش مجدد دما و وزش باد مهیاست.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی رشد ابر، در بعضی نقاط گرد و خاک عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان را قسمتی ابری تا نیمه ابری، در بعضی نقاط ابری و مه آلود، رگبار و احتمال رعد و برق، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.

    غلامی افزود: بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۳۶ درجه مربوط به شهرهای لاهیجان، رشت، کیاشهر و بندرانزلی و کمینه دما با ۱۵ درجه مربوط به جیرنده بوده است.

    وی کمینه دمای شهر رشت طی شبانه روز گذشته را نیز ۱۹ درجه ذکر کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24449

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *