×

ادامه افزایش نسبی دما در گیلان طی ۲ روز آینده

  • کد نوشته: 24735
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۵
  • 151 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از فعالیت جوی به طور غالب پایدار در منطقه و ادامه افزایش نسبی دما در استان تا ۲ روز آینده خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی عصر دوشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جوی به طور غالب […]

    ادامه افزایش نسبی دما در گیلان طی ۲ روز آینده
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از فعالیت جوی به طور غالب پایدار در منطقه و ادامه افزایش نسبی دما در استان تا ۲ روز آینده خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی عصر دوشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس تا ظهر چهارشنبه ، ضمن افزایش نسبی دما، در پاره ای نقاط احتمال مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: طی این مدت با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، در بعضی نقاط افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

    غلامی آسمان فردا (سه شنبه) در استان را صاف تا نیمه ابری، احتمال مه صبحگاهی، افزایش نسبی دما، بعضی نقاط افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده پیش بینی کرد.

    وی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۲۳ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دما با شش درجه مربوط به دیلمان بوده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای شهر رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۲۰ و ۱۴ درجه ذکر کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24735

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *