×

ادامه بارش‌های تابستانی تا اواسط هفته آینده در گیلان

  • کد نوشته: 80027
  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۷
  • 77 بازدید
  • ۰
  • بارش باران در بیشتر مناطق گیلان تا اواسط هفته آینده ادامه دارد. به گزارش گیل و دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت : آسمان بیشتر مناطق استان در حال حاضر ابری است و در برخی مناطق گیلان، به ویژه مناطق کوهستانی باران می‌بارد که این وضعیت تا اواسط هفته آینده ادامه دارد. محمد دادرس ، […]

    ادامه بارش‌های تابستانی تا اواسط هفته آینده در گیلان
  • بارش باران در بیشتر مناطق گیلان تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

    به گزارش گیل و دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت : آسمان بیشتر مناطق استان در حال حاضر ابری است و در برخی مناطق گیلان، به ویژه مناطق کوهستانی باران می‌بارد که این وضعیت تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

    محمد دادرس ، وزش باد، مه آلودگی هوا و احتمال رعد و برق را از پدیده‌های جوی در این مدت عنوان کرد.

    وی با بیان اینکه دریای خزر با کاهش ارتفاع موج ، از عصر امروز به تدریج و با احتیاط ، برای فعالیت های دریانوردی و شنا مناسب است ، اضافه کرد: همچنین ۳ روز نخست هفته آینده، دریای خزر با ارتفاع موج ۱۰ تا ۴۰ سانتی متر ، برای فعالیت‌های دریانوردی و شنا مناسب است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان خنک‌ترین منطقه استان در شبانه روز گذشته را اسب وونی با ۱۳ درجه سانتی گراد و گرم‌ترین منطقه را املش با ۳۲ درجه سانتی گراد اعلام کرد.

    محمد دادرس گفت : دمای فعلی رشت، مرکز گیلان ۲۷ درجه سانتی گراد است که در گرم‌ترین ساعت به ۲۹ درجه سانتی گراد هم خواهد رسید و رطوبت این شهر شمالی ۹۰ درصد است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80027

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *